Če bereš tole, si ena od prvih bralk te knjige.
Najprej – čestitam za pogum za skok v svet storytellinga.
Iskreno …
Ne vem, ali gre za nekakšno “svetovno zaroto dobrih piscev” …
Ampak sama do danes nisem našla niti ene knjige (sploh pa ne v slovenščini!), ki bi res konkretno in po korakih razložila, kako se tega lotiš.
Točno takšno knjigo bi si želela sama – in sem jo zdaj napisala zate.
Ker pa sva si morda različni, te prosim: če sem bila kje nejasna, kaj spustila ali kje zamočila – piši mi.
Res. Z veseljem popravim, dopolnim in izboljšam.
Verjamem pa, da če boš šla korak za korakom, lahko pišeš tudi s “prazno glavo” ali mačko čez tipkovnico 🙂 …
… pa boš tudi v tem primeru iz knjige potegnila točno tisto, kar bi si sama želela, ko sem se lotevala copywritinga.
Še nekaj logističnih reči (ker … #življenje pač).
- Knjiga je razdeljena v mini lekcije. Zato, da lahko pišeš in srkaš v majhnih požirkih – ne da te kap ob dolžini poglavij.
- Ker delujem po “turbo” načelu: “Daj čim prej ven, potem pa zglancaj” …
… je pred tabo zaenkrat gol tekst. Ilustracije, bleščice in vizualni bonbončki pridejo kasneje. 😉 - Na koncu te čaka še flipbook – e-knjiga, ki jo lahko listaš kot pravo knjigo. Najdeš jo pod “bonusi”.
- 🚫 PDF-ja ni. To pa zato, ker je v to knjigo šlo veliko “krvi, švica, solz” – in nekaj polnočnih izpadov. :)Zato si res ne želim, da kopije frčijo naokoli po mailih in WhatsApp-u.
Hvala, ker spoštuješ moje delo.
Ta knjiga ne zahteva, da si “pripravljena”.
Moj predlog je, da jo odpiraš kot “pismo sebi”.
Z radovednostjo.
Zase.
In za vse tiste, ki komaj čakajo na tvoje zgodbe.
💌 Greva pisat.
Kako uporabljaš to knjigo (da ne dobiš “e-mail burnout-a”)?
- Ni treba, da bereš “linearno” → brez problema izbereš poglavje po občutku.
- Označuj/zapiši stvari, ki te premaknejo. Pod vsako lekcijo imaš možnost zapiskov, ki jih vidiš samo ti (če želiš, pa lahko v zapisku označiš, naj “pošlje Alenki”).
- Ob branju piši svoje zgodbe (v zvezek, Notes, Google Docs … Karkoli ti sede.)
- Ni strogih pravil, le prijazna struktura.
- Dolžina maila, ki ga boš napisala, ni pomembna, če je zgodba dobra. Samo napiši jo.