Prebij se skozi valove povprečnosti in najdi svoj AVTENTIČEN brand glas, ki pritegne, prodaja in kot spev siren privabi prave ljudi. Čaka te fuzija brandinga, storytellinga in izvirne uporabe umetne inteligence.
Poslovi se od generičnosti in izgubljenosti v marketinškem labirintu “svega i svašta“. Razkrij in izrazi svoj edinstveni “Brand Spirit” — na raketni pogon umetne inteligence (in ne, to ni hec:)).
Odkleni svoj avtentičen glas, ki te loči od konkurence. Postavi temelje svojega branda in naredi konec “lip-syncingu” a la Milli Vanilli (se ju spomniš? :)) in uberi svojo “špuro”.
Nauči se izbirati besede, ki bodo TVOJE in hkrati PRAVE. Ustvarjaj vsebine in zgodbe, ki gradijo globoke povezave, zaupanje in verodostojnost, ki presega površinski “čvek”. Čao, 100x videno!
Svojo avtentičnost prek mojstrskega pripovedovanja zgodb transformiraj v magnet za ljudi, ki “vajbajo” s tabo, tvojimi vrednotami in vizijo ter (skoraj) brez truda razvij skupnost, ki te podpira. In končno že napiši svojo zgodbo. 😉
Zna biti, da si se kdaj že lotila raziskovanja pisanja, iskanja svoje avtentičnosti in brandinga, potem pa ugotovila, da …
Slediš vsem mogočim influencerjem, marketinškim gurujem in znanim osebnostim.
Gledaš njihove objave, iščeš nasvete po YouTube-u, morda celo kupuješ različne tečaje o marketingu in prodaji …
Tvoji možgani so na prepihu med stotinami marketinških nasvetov, ki obljubljajo hitre rešitve.
Razmišljaš o vseh mogočih “kunštnih” besedah in “marketinških trikih”, ki bi jih bilo dobro uporabiti.
Hkrati te morda skrbi, da če boš “naklofala” tako, kot pravi ta ali oni strokovnjak, vse skupaj ne bo odražalo tebe, tvojega branda …
Na koncu si pridelaš le zmedo, izčrpanost, preobremenjenost in prepričanje, da med vsemi temi konkurenti itak nimaš šans, ker nisi dovolj dobra.
In potem spesniš “kr neki” – samo da je.
Ali pa raje nič.
… ali pa nežno šepetala kot tale pesem, ki sem jo za Smells Like Brand Spirit ustvarila s pomočjo nekaj kreativnosti in umetne inteligence.
Preden pa skočiva v morje modrosti …
Tako boš pred pričetkom pustolovščine “Poišči svoj glas in daj besedam moč” imela jasno sliko in naštelan mindset.
Če ne bom objavljala vsak dan, me bodo sledilci pozabili. Pa tudi za algoritem je slabo, če nisem vsak dan prisotna …
Vsi smo kdaj padli v to past. Res je, da algoritmi delujejo tako, da nas želijo čimdlje obdržati prikovane na zaslone. Ampak nekega dne se ti lahko zgodi, da enostavno ne boš več zmogla …
Zato: kvaliteta nad kvantiteto, draga moja.
Če so tvoje objave, maili in blog zapisi zgodbe, ki se dotaknejo, nihče ne bo pozabil nate – četudi se ne oglašaš tako pogosto kot tista influencerka s peščene plaže … 😉
Veliko sledilcev je najboljši pokazatelj, da sem uspešna.
Vsaj ne za tiste, ki se javno vidijo. 😉
Seveda je lepo spremljati število všečkov in komentarjev, biti viralna in vidna …
Ampak če bi morala izbirati … Ali ni bolje imeti 100 ljudi, ki te obožujejo, podpirajo in od tebe kupujejo, kot 10.000 takih, ki se sploh ne spomnijo, kako so pristali pri tebi?
Število sledilcev ni pomembno. Pomembna je pristna povezava z njimi.
Vsak nov trend je kot novo drevo v gozdu možnosti. Če ne sadim novih dreves, bom neopažena v senci konkurence.
Ni ti treba non-stop saditi novih dreves (ali trzati na vsako novo socialno omrežje).
Prava moč tvojega branda je kot mogočno drevo z globokimi koreninami.
Zato jih neguj, da te ne bo odpihnila že blaga sapica, kot je na primer sprememba Facebook algoritma. 😉
Nič. Oddahni si. 🙂
Večina se nas ujame v past površinskih rešitev in spremenljivih trendov.
Čisto preprosto zato, ker …
V Canvi si narediš logo, kolega ti postavi spletno stran in …
Greš pisat objave, pošiljat maile in štet cekine na svojem bančnem računu. 🙂
S tem pravzaprav ni nič tako zelo narobe …
Dokler si ti O.K..
Dokler si s tem pomirjena in dokler ti vse laufa.
In ja, tudi jaz sem bila taka.
Hiter tempo, delo za stranke in delo v marketinški agenciji sta me silila v toksično hiperproduktivnost, zato sem iskala (instant) rešitve, se zgledovala po drugih in jih včasih celo malo skopirala.
Hkrati pa so me kot nadležni komarji obletavale misli …
“Rada bi bila bolj “jaz”, ampak če to objavim, me bodo ziher vsi unfollowali.”
“Kreativnost in odbitost ne sodita v marketing.”
“Piši po formulah in se drži preverjenih receptov.”
“Humor in drugačnost se v prodajnih tekstih ne spodobita.”
Vse to me je ustavljalo in …
Zato sem skoraj 13 let molčala.
Nisem pa bila več zadovoljna s takim “podjetniškim življenjem”. Nažrla sem se marketinga in enih in istih marketinških tekstov.
Svojo špuro, svojo štorijo, svoj štos.
Svoj glas.
Sita enih in istih instant trikov in nasvetov, fensišmensi branding strategij in dragih programov, ki so mi obljubljali avtentičnost, svobodo, potovanja in poln TRR, sem si nekega marčevskega jutra skuhala konkretno dozo kave.
Ker brez kave, kot morda veš, ne zmorem napisati niti ‘b’ od brandinga.
Odprla sem prazen Google dokument, ‘zakurblala’ vseh 327 tečajev o brandingu, ki so dotlej počivali v mojem zaprašenem digitalnem arhivu, potem pa malo za hec in precej zares pričela s klofanjem.
Priznam, da to iskanje ni bilo prav nič “espresso”. Trajalo je (vsaj) 100 let. 🙂
Ampak ko sem končala, pred sabo nisem imela samo debelega špeha besed.
Vse skupaj je čisto zares dišalo po tem, kaj naj bi bila KofetARTca in kdo jaz v njej.
Ni bil sicer kar takoj čarobni zvarek, ki bi mi v enem šluku spremenil življenje.
Je pa odseval mojo pristno pot.
Prazne obljube in poceni trike sem zamenjala za tisto pravo vrednost …
Kaj bodo drugi rekli? Kaj si bodo mislili?
Kaj, če nikomur ne bom všeč taka, kot sem?
Kaj, če bodo negativni komentarji, ko bom zagnala oglase ali napisala kakšno bolj osebno objavo?
Tudi sama sem imela podobne dvome in zato dooolgo odlašala, preden sem v splet izstrelila nekaj zares svojega.
Ampak to, da še naprej molčim ali se pretvarjam, da sem nekdo drug, zame ni bila več opcija.
Zato sem v svoji glavi sprejela in ponotranjila, kar pridigajo mnogi uspešni podjetniki …
Sploh takrat, ko se zavestno odločiš, da pričneš javno in avtentično izražati svoje vrednote in svoja temeljna prepričanja.
Z vsemi svojimi ‘faili’, napakami in človeškostjo vred. Ker se v tem prepoznajo.
In če zdaj malo pomisliš …
Na svetu je približno 334 milijonov podjetij. Tudi v Sloveniji je številka zelo visoka: podjetij je okrog 200.000.
In?
Z izrazitim, nepozabnim in TVOJIM glasom TVOJE blagovne znamke.
In se morda čudiš, od kod vsi ti testimoniali, če pa gre za čisto nov program? 🙂
Sredi decembra sem v zasebno sporočilo na Instagramu dobila vprašanje: “Delaš tudi delavnice, kako bolje pisati svoje objave? V smislu, kako najti svoj stil pisanja?”
“Ej, glih pripravljam. V smislu, kako najdeš svoj glas (Smells Like Brand Spirit),” sem odgovorila.
Stvar je taka …
Ko sem se pričela več pojavljati s svojim glasom, so me ljudje pričeli opažati, moj inbox pa so zasula številna sporočila.
Katja, ki mi je pisala tokrat, vedno išče kaj svežega za učence svoje Marketinške šole.
Želela je nekaj, kar bi jim pomagalo ne samo izboljšati pisanje, ampak tudi odkriti in izraziti svoj edinstveni slog.
… in Katjino sporočilo je bila tista brca, da ga končno dokončam in premierno speljem kar v njeni šoli.
Namesto prvotnega plana, da izvedem le krajšo delavnico, smo predelali celoten program in se poglobili v jedro tega, kaj pomeni najti in negovati svoj brand glas.
Evo, vidiš? Od tu imam testimoniale. 🙂
Res je, da sem pripravila preprosto in razumljivo razlago, kaj je sploh “Brand Spirit” in zakaj je tako zelo pomemben.
Na primerih ti pokažem, kako ga izražajo najboljše znamke na svetu.
Čakajo te jasna navodila, kako ga najdeš ti in kako ga pričneš izražati.
Sestavila sem priročne vprašalnike, ki te korak za korakom vodijo do tvojega brand glasu.
Do svojega glasu si namreč lahko pomagaš s ChatGPT-jem.
In čeprav to zveni kot oksimoron, ti zagotavljam, da je ta del požel precej navdušenja. 🙂
A kljub temu, da sem iskanju Brand Spirita dodala raketni pogon umetne inteligence …
Nekateri doživljajo stranske učinke premočne doze znanja in informacij, zato te lahko doleti tudi kakšen glavobol … 😉
Kot je po izvedeni delavnici v Katjini Marketinški šoli potožila ena od udeleženk: “KofetARTca je kriva za moj današnji glavobol”.
Morda boš tekom pustolovščine srečala kakšnega “zmaja” ali izvedela kaj manj prijetnega o sebi.
Predvsem pa se boš iz oči v oči srečala z najpomembnejšim vprašanjem v svojem poslu in življenju: ZAKAJ?
Skratka …
Poleg tega boš naletela na izraze, kot so “arhetipi”, “vizija”, “misija”, “načela”, “strategija pozicioniranja”, “vrednote” …
Razmišljala pa boš tudi o občutkih in o tem, v kakšno razpoloženje želiš spraviti sledilce s svojimi objavami in zapisi.
Preden pa te čisto prestrašim, naj te hkrati še potolažim. Tečaj je obilno dopolnjen in pri vsaki prepreki si lahko pomagaš s ChatGPT-jem.
Tvoj zemljevid do zaklada, vrelec navdiha in praktična znanja, ki jih lahko takoj vpelješ v svoj brand in v svoj posel.
Šla boš na zmenek s svojim brandom – tokrat brez ličil in filtrov. Samo ti in tvoja prava bit.
Tam boš ugotovila, kaj imata skupnega tvoja strast in želje tvoje idealne stranke in zgodila se bo magija: stvari ti bodo postale kristalno jasne.
Tvoja samozavest bo zrastla, tvoj marketing pa naenkrat dobil supermoči.
Ne gre samo za stopničko navzgor … Čaka te kar stopnišče – naravnost v srca tvojih strank.
Zakaj potrebuješ jasnost? Ko veš, kdo si, se ne izboljša samo tvoj marketing.
Popolnoma lahko preoblikuješ način, kako naj se tvoj brand predstavlja svetu – od vizualne identitete do tona tvojih besedil.
Tvoja blagovna znamka ni samo tvoje sidrišče; je tvoja jadrnica, ki se neustrašno podaja na odprto morje avtentičnosti.
Kot kapitanka svoje ladje boš raziskovala neznane vode lastne domišljije in odkrivala skrite zaklade.
Ko boš te dragocene najdbe spremenila v zgodbe, ne boš le osvetlila svoje avtoritete, ampak boš zasadila seme zaupanja in vzbudila neomajno zvestobo pri tvojih sledilcih.
Zakaj se je dobro naučiti pripovedovanja zgodb? Tvoja zgodba približa tvojo znamko strankam in ustvari globlje, trajnejše vezi.
Take, ki presegajo običajne transakcije med poslovnimi bančnimi računi. 😉
Korak za korakom boš raziskovala, kam pod sonce spada tvoj brand.
Pokazala ti bom, kako se to dela – na primerih resničnih znamk iz različnih niš, vključno z mojo.
Skupaj bova oblikovali strategijo pozicioniranja, ki tvojega branda ne bo samo opredelila, ampak mu bo dala glas, s katerim boš izstopala.
Predstavljaj si, da je tvoj brand kot mitološka sirena, ki s svojim spevom vabi mornarje – v tvojem svetu so to tvoje stranke.
Odkrila boš svoj lasten “spev siren” – tisti nepozaben klic, ki bo tvoje stranke ne le pritegnil, ampak jih spremenil v zveste privržence, ki bodo sledili tvoji znamki skozi nevihte in viharje.
Zakaj potrebuješ svoj glas? Prek praktičnih primerov te bom popeljala skozi proces odkrivanja tega, kar dela tvoj brand resnično avtentičen.
Ne boš le odkrivala tvojega glasu, ampak ga boš oblikovala v močan, jasen klic, ki odmeva čez morje povprečnosti.
Smells Like Brand Spirit je intenziven spletni tečaj za podjetnice in podjetnike, ki želijo izraziti svojo avtentičnost skozi močne, pristne in zares lastne besede.
Pomaga ti pri odkrivanju in izražanju avtentičnega glasu in sloga, ki resnično odmeva pri tvoji ciljni publiki.
Je praktična pomoč na poti do tvojega “brand” glasu in do tega, da znaš ubesediti svojo zgodbo.
Dobila boš ogrodje in orodja za oblikovanje tvoje (osebne) blagovne znamke, kamor se lahko vedno znova vračaš in ga uporabiš, kadar je potrebno.
S tečaja odideš s svojim lastnim in lepo oblikovanim priročnikom za ton in slog.
Je natančno to, kar (osebni) brandi potrebujejo, da prebudijo svoj glas.
Preden dvigneš sidro in zapluješ po programu Smells Like Brand Spirit potovanja …
Celotno odisejado sem zložila v “zvočni zemljevid” – “storytelling” pesem, ki razgrinja vse zaklade, ki te čakajo na tej pustolovščini. 🙂
“Uvertura Siren”
Lanterns light the winding pathways,
Brands embark on quests profound.
Echoes of the heart's own cadence,
Guide us to the spirit's sound.
In the dance of hidden meanings,
Secrets whisper, bold and bright.
Through the mists, our brands are seeking,
Flames that burn in darkest night.
Voices rising, distant, calling,
In the marketplace's gleam.
Values, messages entwining,
In the "Smells Like Brand Spirit" dream.
Shadows stretch beneath the moonlight,
Insights spark, stand tall and bright.
Promises within the sage voice,
Lift our paths into the flight.
Seven questions, deep, revealing,
Unlock the spirit, pure and keen.
In the enigma of our values,
"Smells Like Brand Spirit," unseen.
Rise, O Phoenix, from the ashes,
Lead the seekers who implore.
Through the trials and tribulations,
"Smells Like Brand Spirit" to explore.
Through the maze, a thread unspooling,
Clears the clutter, sets us free.
Ariadne’s wisdom guiding,
To the brand we're meant to be.
O'er the seas of stories sailing,
Past the isles of lore and myth.
With the compass of the Argonauts,
We find the tales that spirits lift.
Siren songs, enchanting, calling,
Drown out noise, make clear the way.
"Smells Like Brand Spirit," enthralling
In the "Smells Like Brand Spirit" dream.
Shadows stretch beneath the moonlight,
Insights spark, stand tall and bright.
Promises within the sage voice,
Lift our paths into the flight.
Prek starodavnih zgodb do avtentičnega glasu tvojega branda
Cilj: Prebudiš svoj “brand spirit” – zato da ne boš nikoli več ‘le še ena izmed mnogih’. Izdelaš lasten “koordinatni sistem”, ki vodi vso tvojo komunikacijo.
Ključ do tvoje avtentičnosti in moči
Kako najlažje izstopiš iz povprečja? Tako, da ti je najprej kristalno jasno, kdo si in zakaj, za boga milega, počneš, kar počneš.
V tej etapi se boš poglobila v čiste osnove avtentičnosti: v tvoj ZAKAJ, v tvoje vrednote in prepričanja ter v kaj verjameš.
To je temelj branda, ki ga poganjajo vrednote. Odklenila boš svoje in odkrila, kako tebe in tvoj (osebni) brand poganjajo naprej.
Korak za korakom: Iz vrednot izluščiš svoj arhetip in arhetip tvoje idealne stranke.
Kako nagovarjaš čustva svojih bralk in bralcev? Ja, tudi tako, da narediš profil idealne stranke … 😉
Ampak še bolje pa bo, če razviješ tudi osebnost svojega branda.
Ta odseva, kdo si, in prepoznava, komu služiš.
In če si morda že slišala za arhetipe, tiste univerzalne karakterje, ki jih srečujemo povsod …
V marketingu ti arhetipi pomagajo ustvariti močnejšo povezavo s tvojimi sledilci. Omogočajo, da tvoja sporočila in vrednote resonirajo na globlji, bolj intuitivni ravni.
In če malo poenostavim: ARHETIP = osebnost tvoje znamke.
Korak za korakom: Spoznala boš arhetipe, zakaj so pomembni in kakšno povezavo ustvarjajo s tvojimi sledilci, kupci …
Cilj: Najdeš jasno smer in se izogneš pastem, ki brande pogosto zadržujejo v “labirintu” neodločnosti in zmede.
Tako izstopaš, prodaš več in privabiš idealne stranke.
Kako najdeš pot iz labirinta in iz zafecljane niti ustvariš DNK svojega branda? Simpl. Združiš svoje poslanstvo in zavezo ter ustvariš svojo strategijo pozicioniranja. 🙂
Ampak čakaj … Kaj ima s tem Ariadna in kdo to sploh je?
Verjetno si doslej že opazila preplet mitologije in sodobnih konceptov, ni res?
No, Ariadna je bila tista brihtna mitološka princesa Krete, ki je junaku Tezeju pomagala premagati Minotavra. Dala mu je klobčič niti, s katerim je označil pot nazaj iz labirinta – zelo zapletene zgradbe, iz katere bi sicer težko našel izhod.
Podobna rešilna nit čaka nate v 3. etapi.
Korak za korakom: Ustvarila boš svojo edinstveno identiteto in strategijo pozicioniranja. Definirala boš svoje poslanstvo (tvoja misija), se še bolj intimno spoznala s potrebami, željami, izzivi in sanjami tvojih strank in doživela razsvetljenje …
Jasno boš namreč izluščila vrednost, ki jo tvoj brand prinaša na trg, in tako poudarila razliko, ki jo prav ti lahko narediš v življenjih svojih strank.
Cilj: S pomočjo “domino efekt strukture” napišeš svojo zgodbo.
Objaviš jo lahko na svoji spletni strani, pošlješ v katerem od prihodnjih e-mailov …
Struktura pa je izjemno uporabna tudi za pisanje objav, člankov, knjig …
Najlepši in najbolj učinkovit način, da se tvoje stranke povežejo s tabo, je ta, da jim poveš svojo zgodbo.
Ali veš, da je podstran “O nas” običajno na 2. mestu obiskanosti? To pomeni, da ko nekdo obišče tvojo spletno stran, obstaja zelo velika verjetnost, da bo poiskal in prebral ta zavihek. Kaj bo našel? 😉
Zgodbe so vtkane v naš DNK, iz zgodb smo rojeni in v zgodbe se vračamo.
In tudi vsak brand jo ima.
Gre za smiselno zaporedje odločilnih trenutkov, zasukov in “aha!” momentov, ki so te pripeljali do točke, kjer si zdaj …
… in te bodo pripeljali do prihodnjih dogodkov, ki bodo še naprej usmerjali tvojo pot, ko osvajaš nova morja in gradiš svoj “imperij”.
Korak za korakom: Spoznala boš preverjeno strukturo za pisanje zgodb, ki ni le “uvod, jedro, zaključek”. Napisala boš svojo “brand zgodbo” in izvedela, kako ti lahko pomaga pri pisanju objav.
Cilj: Abrakadabra! Najdeš svoje besede in fraze ter vse skupaj povežeš v svoj “spev siren”.
“Spev siren” je nekaj, kar v 60 sekundah (ali manj) pove, kaj je tvoj brand.
Pričaraš hipnotičen glas svojega branda in ustvariš tak “spev”, ki bo očaral tvoje stranke in zbral navdušene sledilke in sledilce okrog skupne misije.
Kaj je tvoj brand in kako najdeš prave besede?
Oh, Sirene …
O.K., o.k. … Ne mislim tistih, ki se vsako 1. soboto v mesecu točno ob 12h oglasijo iz bližnjega gasilskega doma. 🙂
Ali pa tistih, ki te v spremstvu modrih luči ustavijo, ko stopiš malo po gasu. 🙂
Sirene so tista prelepa bitja iz grške mitologije, zaradi katerih se je Odisej privezal na jambor, svojim mornarjem pa ukazal, naj si ušesa napolnijo z voskom.
Samo zato, da jih s svojo čarobno pesmijo slučaaaajno ne bi premamile v pogubo ali kakšen brodolom.
Konkretno: Iz ključnih elementov, ki jih boš identificirala do te etape, boš pričarala svoj “spev siren“, ki bo vabil stranke na tvojo obalo.
Oziroma na tvoj FB/IG profil, spletno stran …
Ali bodo tam doživele užitek ob tvojih melodijah ali pa le žalosten brodolom, je seveda odvisno od tebe. 😉
Spodaj lahko poslušaš “playlisto”, ki sem jo prav za ta tečaj ustvarila s pomočjo umetne inteligence (in malo lastne kreativnosti).
Ne bi rada uporabljala marketinških trikov in ti naštevala, koliko je vredno znanje, ki dobiš v Smells Like Brand Spirit …
Raje ti povem, da je bila – preden sem se odločila, da znanje in izkušnje zapakiram v spletni tečaj – edina možnost, da te vsega tega naučim, individualno mentorstvo ali dejanska izvedba tvojega projekta.
Res je tudi to, da lahko na spletu najdeš kar nekaj odličnih programov (tudi slovenskih), ki te naučijo temeljev brandinga.
Te pa v mojem tečaju čaka izvirna kombinacija: iskanje tona in sloga (tvojega brand glasu) sem dopolnila z osnovami storytellinga ter vse skupaj začinila z uporabo umetne inteligence.
Kombinacija občutno pohitri proces in ti omogoča, da na svoj brand pogledaš z nove, sveže perspektive.
Ne bom ti rekla, da le zato, ker bi rada, da čimveč podjetnic in podjetnikov najde svoj “brand spirit”, a si žal ne morejo privoščiti dragih brand stategov …
Predvsem zato, ker visoko cenim avtentičnost in iskrenost.
Zares si želim manj “fejkanja” na družabnih omrežjih in globoko verjamem, da lahko na tak način – z izražanjem svojega “brand spirita” – gradimo skupnost, kjer je pristnost cenjena bolj kot popolnost.
Če malo poguglaš, boš hitro videla, koliko stanejo sorodni tečaji (če zaenkrat pustiva ob strani brand stratege, ki ti za branding strategijo zaračunajo na tisoče evrov …).
In ja, njihove cene so zelo verjetno povsem upravičene.
Cena je še vedno dostopna, možno pa je tudi plačilo na 3 obroke.
Rezerviraj svoje mesto za samo 797 € 247 €
Gre za spletni tečaj, ki ga lahko pogledaš kadarkoli in na katerikoli napravi (računalnik, tablica, telefon).
Na tvoj elektronski naslov dobila povabilo z vsemi podatki za dostop do tečaja in zaprte Facebook skupine …
… in že lahko pričneš.
Datume coaching klicev in navodila, kako se prijaviš s svojim vprašanjem, prav tako prejmeš na elektronski naslov.
Ker gre za moj prvi online tečaj in ker se zavedam, da gre za tvoje veliko zaupanje, ti nudim 100 % garancijo vračila denarja, če s tečajem ne boš popolnoma zadovoljna.
Alenka Paveo, po fohu dizajnerka, nekje vmes sem se priučila izdelave spletnih strani, zadnjih 7 let pa sem se skoraj povsem posvetila digitalnemu marketingu.
Prve korake v svet copywritinga sem naredila pod budnim vodstvom izkušenih mentorjev v eni od znanih marketinških agencij, nato pa se samostojno in povsem posvetila marketinškim aktivnostim številnih spletnih trgovin: od strateškega načrtovanja in pisanja prodajnih besedil do vodenja oglaševalskih računov in e-mail marketinga.
Po priložnosti, skrbeti za dizajn in digitalni marketing mednarodnega masterclassa o umetni inteligenci, sem obsedenka z uporabo AI-ja v marketingu in dizajnu.
Zadnje leto živim in diham za raziskovanje tega področja in ga uporabljam povsod, kjer je mogoče – tudi na manj konvencionalne načine in na področjih, kot je branding.
To je moj drugi spletni tečaj, v katerega sem zapakirala celotno (in)fuzijo svojega nenavadnega in bogatega nabora znanj.
Moj “credo”?
(In ja, celo kariero lahko menjaš).
Spodaj odgovarjam na nekatera pogosta vprašanja. Če tvojega ni med njimi, piši na nabiralnik@kofetartca.si in z veseljem ti odgovorim.
Ha! Dobro in pomembno vprašanje.
Zato, ker ne boš delala le tipičnega "brandinga".
Če si se kdaj spraševala, kako se napiše brand zgodba oz. podstran "O nas" ... Tekom procesa jo boš napisala.
Če si se kdaj spraševala, kako se pozicioniraš ...
Tudi to boš odkrila.
Naučila se boš izbirati PRAVE in čisto TVOJE besede.
Svoj ton in slog boš znala prilagoditi glede na tvoj arhetip in glede na arhetip tvoje idealne stranke (dobila boš kup idej, kaj je za koga primerno).
Znala boš pripraviti bolj ciljno usmerjene in učinkovite marketinške kampanje.
In naučila se boš, kako ti lahko pri tem pomaga ChatGPT ali kakšno podobno orodje umetne inteligence.
Res je, da boš s pomočjo video lekcij, navigacijskega dnevnika in coaching klicev izluščila tipične branding elemente:
Potem pa s tečaja odideš še z ličnim priročnikom za ton in slog.
To ni samo nek "brezvezen dokument", ampak je nekaj, zaradi česar se ne boš več spraševala, kakšen tip objave je najbolj primeren za tvoj Instagram ali Facebook in kakšne novičke bi napisala ta teden - če sploh. 😉
Razjasnila si boš, kaj želiš, da nekdo čuti, ko bere tvoje tekste (in izvedela, zakaj je to pomembno).
Vedela boš, v kakšno razpoloženje želiš spraviti bralca in postala prepoznavna po svojih besedah.
Prišel ti bo prav, ko boš ostala brez idej in navdiha - in več kot prav ti bo prišel, če boš pisanje objav prepustila svoji virtualni asistenki.
Kot češnjo na torti pa ti izdam še kup copywriting skrivnosti, formul za pisanje, navodila za izvirno uporabo umetne inteligence in pogled v zaodrje KofetARTce.
Hehe, čisto razumem. Res zveni kot oksimoron. 😉
Ni obvezno. Vse vaje lahko narediš "na peš".
Ampak ti povem, da boš presenečena, kakšne stvari zna ta reč izvleči iz tega, kar ji vstaviš.
Deluje na podlagi algoritmov in vzorcev, zato iz tvojega "inputa" razbere več kot vedeževalec Blaž. 🙂
Poleg tega izjemno pohitri proces, zato boš do svojega glasu prišla neprimerno hitreje.
In ja, to bo TVOJ glas, ne glas kakšnega robota. 😉
Poskrolaj po strani navzgor in preberi, kako navdušeni so bili nad nenavadno uporabo ChatGPT-ja udeleženci delavnice Katjine Marketinške šole.
Kdo bi si mislil, da se lahko skozi spev siren glasu, Ariadnino nit in Feniksov polet prebijemo do ...
Nirvane. 🙂
Pa ne znanega grunge rock banda iz devetdesetih, ...
... katerega frontman Kurt Cobain je iz grafita na steni njegovega stanovanja napisal himno generacije X in od koder sem črpala inspiracijo za ime tega tečaja ;)...
... ampak do čisto pravega brand razsvetljenja.
V Smells Like Brand Spirit bomo raziskovali, kako lahko starodavne zgodbe pomagajo razumeti sodobne koncepte blagovnih znamk in predvsem: kako lahko to služi tebi.
Mogoče malo odbito ...
Ampak smiselno. 😉
O (osebnem) brandingu si gotovo že veliko slišala.
Ponavadi ga povezujemo z nečim vizualnim: logotipom, barvami ...
V resnici pa “brand” ni samo to.
Tudi se ne strinjam, da je brand to, "kar o tebi pravijo, ko te ni v sobi".
Opsala, drznem si kontrirati Jeffu Bezosu. 😀 Ti povem, zakaj.
Ker bi to pomenilo, da nimamo vpliva na to, kako se kot brand predstavljamo svetu. 😉
Brand Voice je glas in osebnost, ki predstavlja tvojo znamko.
Ampak obstaja velika razlika med sporočanjem znamke in vizualnim oblikovanjem znamke.
Brand voice je način, kako komuniciraš s svojimi strankami in občinstvom.
To vključuje jezik, ton, čustva in osebnost, ki jih brand uporablja v svojih sporočilih - tako v pisni kot v vizualni obliki.
Brand glas naj bi bil dosleden v vseh marketinških materialih in komunikacijah, ker pomaga graditi prepoznavnost znamke in njeno osebnost.
To ni samo vsebina besedila, ampak način, kako besedilo odraža značaj in vrednote branda.
Saj veš ...
Starbucksa ne piješ, ker imajo dobro kavo.
Appla ne kupiš samo zaradi dizajna.
Nike-ja ne kupiš zaradi "swoosh" znaka.
No, predstavljaj si, da ima tvoja znamka svojo edinstveno osebnost: saj veš, navihanost, značajske lastnosti, vrednote in način izražanja, ki so ji pisani na kožo.
Vsaka beseda, ki jo tvoja znamka spusti v svet, naj bo kot njen osebni pečat – nekaj, kar je tako zelo "ti", da ne potrebuje podpisa.
Tvoj brand voice - ali glas tvoje znamke - mora biti tako prepoznaven kot tvoj najboljši prijatelj.
Kako ga poiščeš?
Tako, da veliko pišeš, prepisuješ, bereš ... - ali pa prideš na tečaj "Smells Like Brand Spirit". 🙂
Vnesi podatke, izberi način plačila in zaključi nakup. Ko uspešno opraviš, dobiš potrdilo o nakupu in že lahko pričneš s tečajem.
V tvoj nabiralnik ga dobiš takoj – BREZPLAČNO.