👉 Prave besede prodajajo. Napačne besede odbijajo. Nauči se pisati prodajna besedila, ki delajo točno to, kar bi morala: PRODAJAJO.
👉 Prave besede prodajajo. Napačne besede odbijajo. Nauči se pisati prodajna besedila, ki delajo točno to, kar bi morala: PRODAJAJO.
Moneytalks je tečaj pisanja prodajnih besedil za dni, ko rabiš hitro rešitev. Brez mučenja. Brez 3-dnevnega “brainstormanja”. Samo prodajni teksti, ki delujejo.
Nope, nisi ti kriva, če se nisi rodila z znanjem prepričljivega pisanja.
In ne, ni ti treba postati naslednja J. K. Rowling ali Dostojevski ali [vstavi svojega najljubšega pisatelja ali pisateljico] …
Ker sploh ni fora v “fancy” pisanju.
Fora je v takšnem pisanju, ki povzroči reakcijo in prinaša dejanske rezultate.
Temu pravimo Copywriting → znanost in umetnost prepričevanja.
Sama dodajam: in gradnje odnosa s tvojim občinstvom. In ja … Znanje pisanja prodajnih besedil je “mus”, če želiš karkoli prodajati prek spleta.
Ne rabiš prodajnih klicev, letakov, jumbo plakatov, webinarjev ali gnjavljenja ljudi prek ZS-jev …
Prave besede poskrbijo, da ljudje sami rečejo: “Vzemi moj denar!”
To ni hec.
Ko znaš napisati prepričljiv tekst, prodaja steče lažje, hitreje in z manj vloženega truda. Manj zapravljenega časa, več € na TRR.
Dober copywriting ni uporaben samo za oglase in prodajne strani …
Znaš se bolje predstaviti, napisati tekst, ki ga ljudje dejansko preberejo, in graditi brand, ki mu zaupajo.
“Moji oglasi kurijo denar, prodaje pa od nikoder.”
“Moji e-maili? Nihče jih ne odpre, razen botov in spam filtrov.”
“Prodajna stran? Kot digitalni britof. 💀 Nihče ne kupi.”
“Stranka mi napiše “Hvala za info!”, potem pa … nič. Tema. Tišina.”
“Napisala sem 137 objav, pa nimam NITI ENE prodaje.”
In potem si misliš: “Morda bi morala začeti s prodajnimi klici?”
Ali pa: “Vsi delajo webinarje, mogoče jih moram tudi jaz?”
No, jaz se tega ne grem.
Ne prodajam prek prodajnih klicev, ne visim na webinarjih (ok, doslej sem imela enega), ne težim ljudem s prodajnimi live streami, še manj pa jih nadlegujem prek ZS-jev.
Čisto razumem.
Ko sem sama pisala svoj prvi oglas na način, kot so mi to pokazali izkušeni copywriterji, mi je bilo po eni strani zanimivo, po drugi strani pa celo smešno.
Dokler ni v inboxu začelo cingljati: “Čestitke za prodajo!”
S tistim oglasom smo mlad par, ki je šele pričel s prodajo elastik za vadbo, s pravimi teksti pomagali izstreliti med eno od najhitreje rastočih podjetij na tem področju.
Od takrat sem napisala že nešteto oglasov, pristajalnih strani in prodajnih mailov in vse, kar ti lahko rečem, je to, da …
To ne deluje samo pri vadbenih pripomočkih in “čudežnih tabletkah”, ampak sem stestirala tudi na sebi.
V manj kot letu in pol sem prodala več kot 440 svojih tečajev – in ne, ko sem šla na to pot, me živ krst ni poznal.
Ne zato, ker bi bila neka magična prodajna gurujka. Ampak ker vem, katere besede sprožijo odziv – in točno to pokažem tudi tebi.
Ko enkrat usvojiš to znanje, boš lahko napisala oglas, objavo ali e-mail, pritisnila Pošlji – in namesto tišine boš začela dobivati odgovore, naročila in sporočila: “Ej, tole rabim! Kje plačam?””
Z enim predpogojem … Da imaš dober izdelek ali storitev!
Nekateri so mi to tudi napisali. 👇
Če ti gre zdaj po glavi …
Veeeem.
Tudi jaz nisem bila.
Zdaj se ti sicer ne morem zlagati, da mi pisanje nikoli ni šlo …
Ampak o copywritingu – ali lepo po slovensko: tekstopisju – nisem imela pojma.
Tega se v šoli ne učimo, v Sloveniji pa tečaje tekstopisja lahko prešteješ na pol prstov ene roke.
Dokler nisem šla delat v eno od znanih marketinških agencij.
Lej to rimo. 😀 Čisto nehote, ampak če je pa res.
Besede lahko delajo zate – ali proti tebi.
In če želiš prodajati na spletu, ne znaš pa pisati prodajnih tekstov, mečeš denar (in svoj čas) v luft.
Tako pač je.
Rezultati niso tipični, ampak moj inbox polnijo takšna sporočila …
[Vklapljam sarkazem]
Ah, kje pa.
Sploh ne.
Še naprej piši objave, ki jih lajka samo tvoja teta (ali babica. Ali mama. Ali sestrična. Ali bestička. Ali [vstavi po svoje] …)
Pošiljaj e-maile, ki jih ljudje ignorirajo hitreje kot klic z neznane številke – ali verižna pisma neozdravljivo bolnih, ki želijo prav tebi podariti svoje milijone.
Plačuj oglase, ki jih klikajo samo boti, konkurenca in sumljivi “princi” iz Nigerije.
In prodajne strani, za katere sploh ne veš, kje bi začela …
[Izklapljam sarkazem]
ALI pa …
Nauči se pisati tako, da tvoje besede ne končajo v digitalnem smetišču, ampak v srcih (in nakupovalnih košaricah) pravih ljudi.
Okej … Če prodajaš čevape, pice ali izdelke nižje vrednosti, kar ljudje TAKOJ razumejo in potrebujejo, še gre.
Ampak če prodajaš storitve, tečaje ali nekaj, česar ne moreš lepo zapakirati v Insta filter s srčki – potem pa …
Če niti za silo ne obvladaš copywritinga in je tvoj biznis na “life supportu”, je to NUJNO.
In ne, noben algoritem ne bo pritisnil na “oživljanje”. 😏
Če prodajaš nekaj, česar se ne da pokazati na fotki ali v videu, so besede tvoje edino orodje.
In zakaj imaš taka čudna imena tečajev?
Moneytalks je spletni tečaj copywritinga, ki te nauči, kako napišeš besedila, ki prodajajo – ne glede na to, ali pišeš objave za Instagram, e-mail sekvence ali prodajne strani.
Brez mučenja. Brez brainstorming seans, ki ne peljejo nikamor.
Samo preverjeni triki, formule in strategije, ki delujejo.
“Čudna imena” pa ti razložim v pogostih vprašanjih.
Podroben seznam poglavij najdeš med pogostimi vprašanji.
Čaaaaki …
Najprej ena izpoved.
Ta tečaj sploh ni bil v mojem letnem planu.
Vsaj ne v kratkem.
Ideja me je prešinila šele v Akademiji avtentičnega marketinga, ki pravkar poteka (a so vrata za 2025 že zaprta).
Tam vsak mesec pilimo tekste, razmišljamo o strategijah, gradimo dolgoročne zgodbe …
Vse superfajn, punce so krasne.
Ampak opazila pa sem nekaj …
In ker jih čisto razumem – ker vem, da prodaja ne more čakati na diplomo iz copywritinga – sem si rekla:
🎬 Tako zdaj nastaja Moneytalks – copywriting tečaj za hitre zmage.
Da lahko napišeš, objaviš, prodaš – brez čakanja, brez mučenja in brez 3-dnevnega “brainstormanja”.
Samo in izključno zato je cena tečaja trenutno še 397 € 147 €.
Poglavja v spletno učilnico prihajajo SPROTI.
Najhitrejši (tisti, ki berejo moje maile, se odzivajo na moje objave ali klikajo na moje oglase;)) že imajo odklenjenih nekaj poglavij.
Snemanje bo dejansko vsak hip končano, zato je tole zdaj nekakšna “vmesna faza” pred lansiranjem.
Ko bodo naložena vsa poglavja, predprodajo zaprem in cena poskoči na 197 €, nato pa …
Če bi morala najeti profesionalnega copywriterja ali copywriterko, bi samo za pisanje prodajne strani plačala 500 €+ (moja cena za pisanje prodajne strani znaša vsaj 750 €).
Za ceno enega dobrega oglasa pa zdaj dobiš celoten sistem, ki ti pomaga pisati prodajne tekste – ne glede na to, kaj prodajaš.
Če te mika, raje ne čakaj.
Prehodna faza do uradnega launcha se kmalu konča, cena skoči gor in potem si boš morda grizla nohte, ker nisi ujela najboljše cene.
Been there, done that. 😆
In jaaaaa … Vedno se najde kdo, ki mi po koncu kakšne posebne ponudbe ali launcha piše:
“Amm, Alenka, jaz nisem videla … A lahko spustiš ceno?”
Gre za tečaj, ki bi ga morala v resnici prodajati za 900+ €.
Tale cena je samo zato, ker šele nastaja – in ker hočem, da začneš klofat prodajne tekste čim prej.
Če mislim resno, da bo cena šla gor? Ja. Ampak samo brez panike. Če zdaj ni pravi čas, te čisto razumem.
MoneyTalks bo verjetno še vedno tu – le malce dražji bo.
Torej, če veš, da to znanje potrebuješ, zakaj bi plačala več?
Tečaj še nastaja, poglavja pa dodajam sproti – in točno zato ga dobiš za tako nizko ceno.
Ko bo enkrat v celoti posnet, bo cena višja, ti pa ga zdaj dobiš po predprodajni ceni in lahko že začneš.
In če me vsaj malo poznaš, veš, da vedno dostavim še malo več, kot obljubim. 😏
K nakupu lahko dodaš cel arzenal rešitev za ekspresno pisanje – moj “copywriting toolbox” s templati in ChatGPT prompti, ki ti bodo prihranili ure razbijanja glave. 🚀
Mogoče si že skoraj kliknila na gumb za zaključek naročila, ampak …
Nekaj te ščemi v malih možganih. 😉
Samo brez panike, (včasih) berem misli in sem že vnaprej odgovorila na tvoja (še neizrečena) vprašanja.
Če pa te še kaj muči, mi kar piši na nabiralnik@kofetartca.si in bova rešili to življenjsko dilemo. 😆
👉 Zate je, če karkoli prodajaš prek spleta (storitve, izdelke, tečaje ...).
Ne glede na to, ali si:
✅ podjetnica, ki hoče končno napisati oglase, prodajne strani in e-maile, ki dejansko prodajajo,
✅ freelancerka, ki bi rada svojim strankam ponudila še boljše vsebine,
✅ influencerka, ki si želi več sodelovanj in prodaje lastnih produktov,
✅ ustvarjalka, ki prodaja spletne tečaje, svetovanja ali članstva,
✅ ali pa nekdo, ki je čisto naveličan tipkanja objav, ki jih preberejo (ali ignorirajo:)) samo prijatelji na FB-ju.
Če si že kdaj pomislila nekaj takega: “Aaaaaa, ne vem, kaj napisati za prodajno stran!!!” ali pa “Zakaj nihče ne kupi prek mojih oglasov???”, potem je to tečaj zate.
To je idealen čas, da se naučiš pisati prodajne tekste, še preden lansiraš svoj produkt ali storitev.
Tako boš pripravljena, ko bo čas za prodajo!
Seveda. Spodaj najdeš seznam vseh poglavij.
01 - Preden skočiva v copywriting (pisanje prodajnih besedil) …
Čestitke! Zakaj je to tvoja najboljša investicija ever?
Kako greš čez ta tečaj, da boš najbolj profitirala?
Česa te učim & kaj sama počnem? (Da ne izgubljaš časa z nepotrebnimi strategijami.)
02 - Osnove copywritinga (Tvoja nova supermoč 💪)
Začni tukaj: Kontrolni seznam za pisanje
Kako se znebiš “okorelosti” pri pisanju? (Najpogostejša začetniška napaka)
1. Pravilo: Berljivost
2. Pravilo: Kakšen je cilj besedila?
3. Pravilo: Kontinuiteta
4. Pravilo: Zig-zag
03 - Umetnost prepričevanja (Od besed do denarja 🤑)
Kako iz besed pridelaš denar?
Kako z besedami etično manipulirati ljudi?
Pravilo nujnosti: Kako ustvariti FOMO, da ljudje kupijo zdaj?
Kako uporabiti čustva za prodajo?
Krivulja prepričevanja
04 - Oblikovanje za boljšo konverzijo (tekst & dizajn = BUM! 💥)
Pisave, ki ubijajo prodajo (in katere so zmagovalne.)
Naj diha! (Kako postaviti tekst, da ga ljudje dejansko preberejo?)
Kako združiti vizualne elemente?
Razmerje med sliko in tekstom (Kaj res deluje?)
Ampak, Alenka … (Odgovori na tipične “copy napake”.)
Prepovedani emojiji (Kateri delujejo, kateri pa uničijo tvoj branding.)
05 - Instagram copywriting (reelsi, carouseli 🚀)
Hooki, ki ustavijo scrollanje
Prepričljivo pripovedovanje zgodb (Storytelling!)
Pozivi k akciji (CTA), ki premaknejo ljudi
Ranljivost ni za luzerje (kako jo uporabiš za gradnjo zaupanja?)
Kako našopaš vrednost v carousel?
Kako izboljšaš “faceless” carousele?
Moja strategija za carousele na Instagramu
07 - Instagram teksti (captions) (Kako napišeš tekst, ki ne potone v algoritmih?)
Kako pišem dolge tekste?
Kako pišem kratke tekste?
Kratka opomba o hashtagih (in zakaj niso več sveti gral).
Če bi ti lahko povedala samo eno stvar o tekstih …
08 - Pisanje e-mailov (Tvoja zlata jama ali brezno pogube?)
Pomembno opozorilo o e-mailih!
Naslovi, ki jih ljudje odpirajo.
Predogled besedila: Moj zvesti pomočnik
Celoten pregled e-maila (raztrančirajmo enega, ki mi je prinesel največ prodaje).
Kako pišeš e-maile, ki prodajajo?
E-mail avtomatizacije (Kaj moraš imeti, če hočeš več denarja z manj dela?)
Če bi ti lahko povedala samo eno stvar o e-mailih …
09 - Facebook copywriting
Te objave so mi prinesle največ cekinov.
Stil objav, ki deluje.
Še zadnja opomba o Facebooku (ki je nihče ne upošteva, pa bi bilo dobro, če bi jo:)).
10 - Pisanje prodajnih strani
Najpomembnejše vprašanje je …
Ta postavitev mi prinaša najboljše rezultate.
Tvoji CTA gumbi naj povedo TOLE.
Kdaj uporabiš kratke pristajalne/prodajne strani?
11 - Checkout copywriting (Kako prepričaš ljudi, da dejansko dokončajo nakup?)
Prodajne strani vs. checkout strani (Kaj mora biti na kateri?).
Kako gradim checkout strani na WordPressu?
12 - Oglasi (ad copy) (Kako napisati oglase, ki prinašajo denar?)
Najpomembnejša stvar, ki sem se je naučila po 7 letih oglaševanja …
Edina dva pristopa k oglasom, ki ju potrebuješ.
Ne boj se PRODAJATI.
Celotna analiza oglasnega besedila.
Trik za skladnost z Meta pravili oglaševanja (da ti ne zavrnejo nobenega oglasa več).
13 - Testimoniali (mnenja strank) & študije primerov (Social proof = več prodaje!)
Zakaj mnenja strank tako dobro delujejo?
Najboljše prakse.
Kako iz mnenja stranke ustvariš zgodbo?
4 P-ji.
Kako avtomatsko in redno dobivaš testimoniale?
14 - Zaključek & kako naprej?
To boš še dooooolgo počela … (ali pa ne:))
Če si piflarka, priporočam v branje …
V razmislek… (zadnja mini brca v rit, da končno začneš pisati!).
Ja, ampak samo če se držiš pravil in če imaš nekaj, kar ljudje že želijo.
Noben copywriting ne more rešiti slabe ponudbe, lahko pa ti pomaga, da svojo dobro ponudbo predstaviš na način, ki jo naredi neustavljivo.
To ni problem – to je priložnost! Če te ljudje ne razumejo ali ne vidijo vrednosti v tvojem izdelku/storitvi, je morda način, kako jo predstavljaš, napačen. Copywriting ti pomaga, da jo "zaviješ" v prave besede, ki sprožijo željo po nakupu.
Najprej sestavi ponudbo – kaj ponujaš, komu in zakaj bi to nekdo kupil?
Če tega še nimaš, raje začni s tem.
Ko boš imela ponudbo, bo copywriting tista sestavina, ki jo bo naredila privlačno in prodajno uspešno.
Moneytalks je tečaj za prodajo tvoje ponudbe, ni pa za razmišljanje o tem, kaj boš sploh prodajala.
Če že imaš nekaj, kar lahko prodajaš, in želiš, da se bolje prodaja – potem pa si na pravem spletnem naslovu.
Copywriting ni strategija za nabiranje sledilcev – je pa ključen, da te sledilci sploh opazijo in začnejo jemati resno.
Če napišeš objave, ki ljudi pritegnejo, bo rast sledilcev naravna posledica.
Cilj copywritinga je konverzija (da ljudje kliknejo, da dobiš e-mail ali pa da nekaj prodaš).
Dobre prodajne vsebine so lahko viralne, a bolj kot všečki šteje, da na koncu nekdo stisne "kupi".
Engagement se zgodi, ko ljudje čutijo, da jih nagovarjaš.
Copywriting ti pove pravila igre, kako napisati vsebino, ki zbudi čustva, sproži akcijo in pritegne pozornost.
Točno tega se boš naučila!
Na prodajni strani ne pišeš samo naključnih besed – postaviš jo strateško, da vodi obiskovalca od "hmm, zanimivo" do "vzemi moj denar!".
In ja, to ti pokažem.
Copywriting je osnova vsakega dobrega oglasa.
Če znaš napisati prepričljiv tekst, boš prihranila denar na oglasih, ker bo več ljudi kliknilo in kupilo.
Ampak v tem tečaju ti ne bom pokazala, kako si nastaviš oglase v Meta ads managerju ali Google Adsih, ne.
(To bo moj naslednji tečaj, kjer pa ne bom učila copywritinga. :))
Jih boš pa znala napisati.
Če pišeš kakršne koli prodajne tekste – oglase, e-maile, pristajalne strani, vsebine za splet – potem je ta tečaj zate.
Principi prepričljivega pisanja delujejo ne glede na to, ali prodajaš storitve, fizične produkte ali samo sebe kot "personal brand".
Super! To pomeni, da firbcaš - ali pa želiš usvojiti moje trike in strukture, ki jih uporabljam za večjo prodajo.
Vedno lahko izboljšaš svojo tehniko in optimiziraš svoje besedilo, da še bolje deluje.
Dobrodošla!
Odlično vprašanje! (Ker ja, vem, da se sliši kot neko skrivno čudo jedno. 🧙♀️✨)
➡️ ChatGPT prompti za copywriting – to so premišljeno oblikovani ukazi (prompti), ki jih vpišeš v ChatGPT in ti v hipu pomagajo dobiti boljše prodajne tekste.
Namesto da zabijaš ure in ure, samo vstaviš svoj kontekst – in voila, dobiš osnutek oglasa, e-maila, prodajne strani ... skoraj brez švicanja.
➡️ Templati (predloge) – gre za že pripravljene okvirje oz. strukture za pisanje prodajnih tekstov: oglasi, prodajne strani, e-mail sekvence, objave na družbenih omrežjih.
To pomeni, da ti ni treba začeti z nič – samo vneseš svoje podatke in prilagodiš besedilo.
In jaaaa, pokažem ti celo to, kako super lahko sodelujejo templati in ChatGPT prompti. 😉
🔹 Če te pisanje prodajnih tekstov spravlja v obup, je to tvoj SOS paket.
🔹 Če hočeš hitre rezultate brez 10-kratnega prepisovanja, bo to tvoj turbo pospešek.
🔹 Če sovražiš buljenje v prazen ekran in čakanje na inspiracijo, so ti templati in prompti rešitev tvojih muk.
👉 Skratka, gre za instant rešitve, ki ti prihranijo čas, energijo in še kak siv las.
(In ja, vse skupaj je vredno bistveno več, kot boš plačala. 😉)
Ne. Gre za digitalni produkt - ti pa dam svojo besedo, da je odličen in da bom - kot običajno - dostavila več, kot pričakuješ.
Zato pred nakupom razščisti sama s sabo, da si "all in".
V tem tečaju sem se potrudila za jasno in "on point" razlago.
Verjetno razumeš, da ne morem pregledovati tvojih tekstov - če pa to res, res rabiš, me lahko rezerviraš za delo 1:1. Ali prideš naslednje leto v Akademijo. 🙂
Če imaš kakšno vprašanje, pa ga boš kmalu lahko zastavila v moji članski skupini, ki vrata odpira ... kmalu.
To bo tako intimno spletno članstvo, kjer bomo reševali razne tehnične in druge zagate in kjer ti bom na voljo za vsa mogoča (in nemogoča) vprašanja s področja avtomatizacij, umetne inteligence, digitalnega marketinga in brandinga.
Samo brez panike, o tem te bom seveda obvestila.
Ne vem, če to veš, ampak vsi moji tečaji nosijo variacije imen znanih pesmi.
Ideja me je prešinila med pisanjem svojega prvega "freebie-ja" – knjige "Vodič po galaksiji umetne inteligence".
V njej sem skušala na preprost in zabaven način razložiti, zakaj je pomembno znati pisati navodila za ChatGPT.
Med pisanjem sem našla vzporednico z lutkarjem, ki vleče niti in usmerja gibanje lutke.
To me je takoj spomnilo na Metallico in Master of Puppets, zato sem to poglavje poimenovala Master of Prompts.
Ker se mi je ime zdelo kar posrečeno, sem tako "krstila" tudi svoj prvi tečaj.
Kaj naj rečem ...
Odločila sem se, da s tem štosom kar nadaljujem. 🙂
Vsakič razmislim, ali pesem in njeno sporočilo ustrezata kontekstu tečaja.
Zato je moj naslednji tečaj dobil ime Smells Like Brand Spirit (hvala, Nirvana!).
Tečaj o avtomatizacijah je dobil naslov po pesmi moje najljubše skupine iz 6. razreda OŠ Thunderstruck.
Ta, o katerem zdaj bereš ti, pa ni druge, kot da mu rečem – Moneytalks! 🙂
Nope! Master of Prompts te nauči, kako uporabiti AI za pisanje.
Moneytalks te nauči, kako napisati tekst, ki prodaja – ne glede na to, ali ga pišeš sama ali s pomočjo AI.
Izpolni podatke, oddaj naročilo – in to je to. Ker je tečaj še v predprodaji, ga dobiš za smešno nizko ceno.
Zato ne spreglej! Tole je nekakšna “vmesna faza” pred uradnim launchem.
Ko s to fazo zaključim, predprodajo zaprem. Takrat se cena ponovno zviša.
⚠️ Če plačuješ na TRR, mora biti plačilo izvedeno najkasneje do petka, 14. februarja. Če zamudiš rok, si zamudila tudi predprodajo – tokrat smrtno resno brez izjem. 😉
Tvoja mentorica v misiji klofanja prodajnih tekstov: Alenka Paveo.
Po fohu dizajnerka, nekje vmes sem se priučila izdelave spletnih strani, zadnjih 8 let pa sem se skoraj povsem posvetila digitalnemu marketingu.
Prve korake v svet copywritinga sem naredila pod budnim vodstvom izkušenih mentorjev v eni od znanih marketinških agencij (kjer sem se učila od starih mačkov, ki znajo prodati še sneg Eskimom).
Nato pa sem se samostojno posvetila spletni prodaji – od pisanja prodajnih strani, vodenja oglaševalskih računov, e-mail marketinga in vsega, kar spada zraven, da spletni biznis laufa.
Poleg tega sem imela priložnost skrbeti za dizajn in digitalni marketing mednarodnega masterclassa o umetni inteligenci (še preden smo dobili ChatGPT), kar me je izstrelilo v obsesijo z uporabo AI-ja v marketingu in dizajnu.
Zadnji 2 leti živim in diham za raziskovanje tega področja.
Ta tečaj je izraz mojega navdušenja nad tektopisjem in goreče želje, da pokažem, kako lahko s pravimi besedami prodajaš lažje, hitreje in brez občutka, da si kot tista vsiljiva MLM prodajalka v DM-jih.
Moj “credo”?
(In ja, glavno, da se ‘mamo fajn!).
V tvoj nabiralnik ga dobiš takoj – BREZPLAČNO.