Ne. Zato ker delavnica ni vredna 127 €.
Vredna je vsaj 497 € - če ne kar 1987 €+. 😉
To znanje sem nabirala več let, plačala na tisoče evrov, pomoč z AI sem pa nagruntala kar sama.
Možno je tudi, da delavnica kmalu sploh ne bo več na voljo.
Ker pa si očitno še pravočasno ujela Marketinški komet, imaš zdaj priložnost za tisto, čemur se reče: ...
"Kraja stoletja!"
Zakaj?
Če bi šla to znanje pobirat po koščkih:
- 1:1 svetovanje o tvoji prodajni strani → od 300 € naprej
- Copywriting delavnica z osnovami → 200 €
- Učenje struktur in metod za pisanje → 100–300 €
- Praktični primeri + ChatGPT prompti + PDF + posnetki → vsaj 100 €
Lahko pa še malo podebatirava ...
Zakaj je ta delavnica zlahka vredna 497 € (ali več):
1. Gre za znanje, ki direktno vpliva na prihodke
Pisanje prodajnih strani ni "mehka veščina". Je temelj vsake spletne prodaje.
Slaba stran = slab promet. Dobra stran = denar. Pika.
Če z eno stranjo prodaš samo 3 izdelke za 45 €, si že v +.
2. Naučim te miselne in strateške osnove (ne samo “kaj napiši na gumb”)
To ni “spimpaj si stran” na hitro. Naučiš te psihologije, strukture, strategije – in to na način, ki te opolnomoči, da znaš pisati sama.
To je OGROMEN asset.
3. Je kombinacija posnetkov + konkretnih orodij + feedbacka
To je coaching + predavanje + moja orodja + vidiš, kako analiziram.
Format, kjer v tujini plačaš vsaj 500–1000 €. In ponavadi dobiš precej manj.
4. Unikaten pristop
Ni generično, ni reciklirano, ni "še ena delavnica o copyju". Je Highway to Sell, ne “Copywriting 101”.
5. Primerljivo s tujimi programi – oz. NI, ker kaj takega niti ne obstaja. Je dejansko uporabno in krajše (in JA, to je velik plus!)
V to delavnico sem spakirala to, kar drugi raztegnejo na 6 tednov.
Brez bluzenja, brez “ogrejmo se z goro teorije” - preprosto gremo direkt na bistvo.
Skratka ...
Zagrabi priložnost.
Saj veš ... Kometi ne čakajo. 🙂