Nazaj

Pošta iz Debele Berte: babica, šverc in drugi zakoni galaksije

Ko sem bila otrok, je moja babica pogosto šla čez mejo.

To je bil čas dinozavrov (in strogih carinikov), ko smo na Štajerskem po banane in pralni prašek hodili v Avstrijo.

Natančneje: v Debelo Berto, skoraj mitološko trgovino tik za mejo v Šentilju.

Kjer so slovenske gospodinje padale v nezavest ob pogledu na Palmolive, Jacobs in Ariel, moja babica pa je padala na kralja vseh vonjav …

Modri Fenjal.

To ni bil današnji Fenjal. Bil je v spreju. Ozka, pokončna, modra doza. Redkost in dragocenost.

Ker moja babica je bila taka “damsko urejena gospodinja”.

Kadar se je “zrihtala” za kakšno praznovanje, nisi zaznal vonja po domačih piškotih in jabolčni piti …

Zaznal si vonj babice, ki je imela stil – in izjemne švercarske sposobnosti. 🙂

O tem, kako smo švercali bučna semena za “pretvorbo v šilinge”, morda kdaj drugič … Bilo je nepozabno (in na carini zelo vznemirljivo). 😀

Ampak tole ni samo stara zgodba o moji babici in modrem Fenjalu, ki ga v bivši Jugi nisi mogel dobiti.

Fenjal ni bil samo deodorant.

Bil je vonj po Evropi.

Po praznikih in babici.

Danes, ko v (redko) kakšni trgovini uzrem modri Fenjal, ga odprem in povonjam.

Zato, da zavoham svet, v katerem je bilo vse malo bolj posebno. In da zavoham svojo babico, s katero sem odraščala in je že dolgo ni več.

Tako diši spomin.

To pa me je od solz v očeh pripeljalo do “tuzemskega” vprašanja, ki ne diši po nostalgiji – ampak po marketingu:

👉 Po čem dišim jaz – v e-mailih in v vsem, kar ustvarjam?

👉 Po čem diši moj svet?

👉 Po čem diši moj marketing?

Tvoj brand je kot vonj.

Če je pristen, se ga ljudje spomnijo še dolgo potem, ko te “ni več v prostoru”.

Tako kot jaz ne pozabim babičinega Fenjala …
… tvoja bralka/gledalka/sledilka ne pozabi tvoje energije.

Če je pristna in če diši po tebi.

 

Zakaj ti sploh to pišem?

(In zakaj ta zapis ni tako sarkastičen in poln humorja, kot si morda navajena?)

Tokrat bi rada, da me vzameš smrtno resno.

Opazila sem namreč, da večina mailov, ki pridejo v moj inbox, “neprijetno diši” – po dolgčasu.

Redkokateri mi zares ostane v spominu.

Jaz pa verjamem, da sta moj in tvoj svet (pa moj in tvoj biznis) lahko nekaj povsem drugega …

Galaksija > Strategija

Poglej, zame marketing in branding nista samo strategija, ki vodita v “kako čimveč prodati?”.

Zame je to svet. Pravzaprav cela galaksija.
Z lastno atmosfero. Glasbo. Metaforami.
S humorjem kot glavno valuto.
Zvezdnimi stezami in kometi. Z nevihtami in jasnino.
S svojimi pravili – in seveda nujnimi kršitvami.

Temu, kar opisujem, večina reče “branding”.

Jaz pa pravim “svet”.

Ker “brandi” se lepijo na etikete.
In marketing se dela skoraj že “na štanc”.

Svetovi pa te posrkajo vase.

Povabijo v občutke in mini pustolovščine.

Ustvarijo gravitacijo.

In v svetove se ljudje vračajo – ne zaradi CTA-jev ali “3 korakov do več prodaje” …
… ampak zaradi atmosfere.

Če želiš pisati objave, ki si jih ljudje shranjujejo in maile, ki ne gredo v spam, ampak v glavo …

… potem rabiš nekaj več.

Nekaj, kar (vsaj metaforično) diši kot Fenjal. Nekaj, kar nosi tvojo energijo, tudi ko te ni zraven.

Nekaj s tvojim tonom. Z “vibracijo”, če hočeš.

Z osebnostjo.

In ja – gradnja takega sveta (prek mailov, objav …) je zelo podobna pisanju fikcije.

Zato pravim …

Brand je fikcija, ki temelji na tvoji resnici.

Dober email pač ni samo poučen in “po pravilih”.

Sploh pa ni nujno, da pride vsak torek ob 8.00.

Alo. To je e-mail. Pošta. Ne obisk pri zdravniku z določenim terminom. 😉

Je kot dober roman, ki se začne z vonjavami, škripanjem stola, čevlji glavne junakinje in morda celo z natakarjem, ki brez besed izgine za pult.

Zato ima moja galaksija svoje filtre, meje in VIP prebivalke.

Če jo kdo poskuša kolonizirati s copy-paste guru nasveti, pa ga mirno teleportiramo na asteroid “Drugje”.

In zakoni?

Ja, imamo tudi zakone. Ampak več o tem – v knjigi.

Aja, knjiga!

Ko sem te dni spet malo bolj zares pokukala v svojo glavo in videla 832 odprtih zavihkov, o čem bi lahko pisala v naslednjem mailingu, me je prešinilo, da …

Hja, vse tole pač ne more iti samo v “običajne” maile.

Tole bo knjiga.

Ne vem, kdaj jo izstrelim. (V moji galaksiji čas ni linearen.)

Ampak kazalo je nastalo skoraj samodejno. Z naslovi, kot so:

→ “Newsletter je truplo. Pošlji signal.”
→ “Črna luknja je realna – v inboxu in življenju.”
→ “Vaja: napiši mail, ki ga NOČEŠ poslati.”
→ “Kako diši tvoj svet?”

Ne bo samo priročnik. Bo portal v vzporedno realnost.

Kdaj izide? Nimam pojma. Že zdaj pa vem, da bomo kršili prvo zapoved email marketinga … 😀

Ampak kakorkoli že … Ti zdaj rabiš samo eno stvar.

Zavedanje, da imaš pravico delati po svoje.

V svojem ritmu. V svojem tonu. V svoji atmosferi.

Tudi jaz si jemljem to pravico, zato …

Uvajam nekaj novega. Marketinške komete.

Ideja me je prešinila (kot komet, kaj pa drugega 💫), ko sem pričela dobivati feedbacke v svoji Akademiji avtentičnega marketinga.

Tam vsa srečanja peljem v živo na Zoomu.

In se imamo res fajn, pa veliko se naučimo, ker je vedno možnost za klepet in vprašanja.

Vem tudi, da tako obsežen polletni program res ni za vsakogar.

Bo pa zate mogoče katera od tem, kot so …

– Pisanje prodajnih strani (22. 5. 2025)
– Osnove ChatGPT-ja
– Napredne avtomatizacije
– Pisanje oglasov
– E-mail marketing (vsebinsko in tehnično).

Skratka …

Marketinški kometi so “pop-up” Zoom delavnice, ki ne priletijo vsak torek.

Ali sredo. Ali … No, saj veš, kaj mislim.

Priletijo hitro, s 7-dnevno napovedjo, in z drobci znanja, ki ga zaenkrat delim samo v svoji Akademiji.

In ko pridejo mimo, užgejo na polno.

Tako kot ta pravi kometi.

Vsakič drugačni in verjetno brez ponovitev.

Prvi Marketinški komet letos prihaja že v četrtek, 22. maja 2025, ob 10.00.

Tema?

Pisanje prodajnih strani – ali po moje: “Highway to Sell”.

“Sell”, ne “Hell”. 🙂

Komet čez nebo ne potuje dolgo – a če si ob pravem času na pravem mestu, te zadene.

In tokrat za sabo pusti prodajno stran, ki prodaja. 😉

Brez bluzenja, samo:

  • kako in kje se sploh lotiš prodajne strani,
  • demonstracija, kako se tega lotevam jaz,
  • konkretno znanje in struktura,
  • kako si pomagaš s ChatGPT-jem,
  • kam in kako postaviš prodajno stran,
  • čas za tvoja vprašanja (in feedback + korekturo, če to želiš),
  • gremo prodajat. 🙂

Cena? Samo 97 €.

Ni DDV-ja, to je to.

Ampak pazi: cena ni vklesana v kamen, niti zapisana v zvezde.

Marketinški kometi potujejo hitro, vsak dan med približevanjem 22. maju pa cena naraste za 1 €.

Ker bolj kot se bliža udar, večja je energija. 🙂

Zato – če veš, da je to zate … Zgrabi priložnost. 🛸

Mesta? Omejena, ker bomo v živo na Zoomu.

Datumi?

Pisanje prodajnih strani sem razdelila na 2 srečanji.

Na prvem gremo skozi strukturo prodajne strani in kako se sploh lotiš te “največje marketinške pošasti”.

Demonstriram ti, kako se tega lotevam jaz …
… izdam pa tudi svojo skrivnost: kako si jaz zares pomagam s ChatGPT-jem (demonstracija v živo).

2. srečanje je BONUS oz. MOŽNOST za vprašanja in če želiš, imaš možnost tudi za moj konkreten feedback na tvojo prodajno stran.

Če imaš “jajčnike”, lahko naredimo “roast” tvoje prodajne strani – če ne, pa “zroastamo” katero od mojih.

Najboljši način za pisanje je namreč ta, da najprej usvojiš znanje, potem pa imaš možnost za vprašanja in za feedback nekoga z izkušnjami.

  • Delavnica v živo na Zoomu: 22. 5. 2025, ob 10.00
  • Bonus – čas za tvoja vprašanja in feedback: 29. 5. 2025, ob 10.00

Posnetki?

Bodo.

In ja – vem, marketing danes pogosto obljublja več kot dostavi.

Zato ti dam nekaj testimonialov, kako izgleda učenje pri meni.

Ne glede na to, ali se vidiva na delavnici ali ne, pa …

Povohaj svoj svet. 

In se vprašaj: po čem diši?

Po Fenjalu? Ali po starem švicu? 😉

P.S. To pa brez heca. Marketinški kometi švignejo mimo samo enkrat.

Vsakič drugačni. Verjetno brez ponovitev.

Če ga ujameš, super. Prvi je TUKAJ.

Če ne … no, mogoče vrne čez 75 ali 76 let – kot Halleyjev.

Takrat, ko bom jaz že furala hologramske kampanje iz AI solarne jadrnice pri Plutonu. 😄

Alenka
Alenka
https://kofetartca.si

ODKLENI SVOJO NOTRANJO HOBOTNICO

10 dodatnih parov rok, ki si jih vedno želela

Vodič po galaksiji umetne inteligence za začetnice

V tvoj nabiralnik ga dobiš takoj – BREZPLAČNO.