Tvoja redna marketinška podpora – brez panike do boljših rezultatov.
“Kot da bi najela hudo marketinško agencijo, le da ti mimogrede izdam še čisto vse svoje skrivnosti.” 😉
Pridruži se skupnosti, kjer dobiš odgovore, usmeritve in rešitve za (skoraj) vse tvoje marketinške izzive.
Adijo, iskanje izgubljenega časa!
Čaka te potovanje, kjer mimo marketinških črnih lukenj šibamo z raketno hitrostjo – brez retrogradne drame in seveda: brez panike! ✨
Tukaj odgovarjam(o) na vsa tvoja vprašanja, ki te zadržujejo pred naslednjim korakom.
Čaka te skupnost, ki razume tvoje izzive in te motivira.
Rešiš svoje izzive in dobiš jasne odgovore.
Dobiš varnost, da vedno veš, ali si na pravi poti.
Da res delujejo in prodajajo (in če ne, zakaj ne).
Dobiš tudi dostop do arhiva vseh srečanj z jasno označenimi odgovori na vprašanja – kadarkoli potrebuješ svežo idejo ali rešitev.
Se sliši kot nekaj, kar “nuuujnoooo rabiš”? In se ti ne da več brat? 🙂 Klikni gumb in se pridruži spletnemu članstvu “Samo brez panike”.
Itak. Štekam.
Zna biti, da zavijaš z očmi nad še enim članstvom v poplavi ponudb. 😉
Pa mogoče ti gre po glavi, da lahko večino nasvetov tako ali tako brezplačno najdeš na spletu in v mnogih Facebook skupinah, zato je res brezveze, da bi plačevala za nekaj, za kar sploh nisi prepričana, kaj v resnici je …
Ampak (vedno je nek ampak:)) …
Morda si že vpisana v 23 različnih programov in članstev, pa se ti še vedno zgodi, da ne najdeš rešitve.
Ali dobivaš tako različne odgovore, da v marketingu čisto “zmrzneš”.
Ponavadi se to zgodi, ko pristop ni tak, ki bi “zavajbal” s tabo in s tem, kdo si ti kot osebni brand.
Ali pa imaš vsega “poln kufer”, ker kljub trudu in ogromno vloženega časa tvoje objave komaj dosežejo 17 ljudi …
Oglasov ne klikne nihče.
Razen tvojih prijateljev in sorodnikov, pa še tisti ti stisnejo le tole: 😂.
Mailie redko kdo odpre, kaj šele prebere.
Tehnični triki in avtomatizacije se ti zdijo najmanj tako komplicirani, kot je zagon vesoljske ladje.
In pogosto razmišljaš, da bi delo prepustila kakšni marketinški agenciji, ki pa te ne vzame, ker imaš premalo prometa …
Dihaj!
Večina nas je na “misiji marketing” že kdaj tavala od zvezde do zvezde – brez pravega kompasa in s preveč različnimi nasveti, ki povzročajo samo zmedo …
En guru pravi, da so ključ čustva.
Drugi pravi, da naj staviš na logiko.
Tretji pa medtem že prižiga kadilo za manifestiranje “popolne prodaje” …
Če si popolna začetnica ali pa če želiš celovito nadgraditi svoj marketing, te raje povabim v Akademijo avtentičnega marketinga, naspidirano z Ai – tam te vodim od osnov do zvezdnih višav!
Vprašanje lahko v zaprti Facebook skupini postaviš kadarkoli – odgovor dobiš ponavadi hitro, sicer pa na tvoja vprašanja odgovarjam(o) od ponedeljka do petka.
Dobimo se 1x na teden, tam pa v živo rešujemo tvoje izzive.
+ dobiš dostop do arhiva posnetkov
Zastavljaš lahko zelo različna, a čimbolj konkretna vprašanja, kot so na primer …
Master of Prompts:
"Kateri prompt za ChatGPT mi lahko pomaga napisati bolj prepričljivo prodajno stran?"
"Kateri ChatGPT prompt mi lahko pomaga pri optimizaciji e-mail sekvence?"
"Kateri AI prompti mi lahko pomagajo generirati ideje za družbene medije?"
Thunderstruck (Avtomatizacije):
"Kako naj uporabim avtomatizacijo za obveščanje strank o novih izdelkih ali storitvah?"
"Kateri koraki mi manjkajo v ManyChat sekvenci, da bi povečala konverzije?"
"Kako lahko združim avtomatizacijo e-mailov z mojimi Instagram DM-ji?"
Smells Like Brand Spirit:
"Ali je moj brand glas dosleden na vseh platformah?" [prilepiš primer iz različnih kanalov]"Kako naj vključim avtentičnost v prodajne oglase?"
"Kako zgradim močnejšo povezavo s publiko skozi storytelling?"
To pomeni, da si začetnica in ti članstvo RES ne bo koristilo, saj ne delamo “z nule”.
V tem primeru je zate veliko bolj primerna Akademija avtentičnega marketinga.
Če pa nisi začetnica, potrebuješ pa podporo in “vse na enem mestu” … Več kot dobrodošla!
Zabavni dodatki, ki jih vzameš, če želiš:
Vrata so trenutno še zaprta. Če se vpišeš na čakalno listo, boš med prvimi obveščenimi, ki bodo dobile možnost eksluzivne “founding members” cene.
Slednjo še usklajujemo z zvezdami in bo znana v ponedeljek, 2. 12. 2024.
Vpiši se na čakalno listo:
2024 © KofetARTca, d.o.o.. Vse pravice pridržane.
V tvoj nabiralnik ga dobiš takoj – BREZPLAČNO.