O (osebnem) brandingu si gotovo že veliko slišala.
Ponavadi ga povezujemo z nečim vizualnim: logotipom, barvami ...
V resnici pa “brand” ni samo to.
Tudi se ne strinjam, da je brand to, "kar o tebi pravijo, ko te ni v sobi".
Opsala, drznem si kontrirati Jeffu Bezosu. 😀 Ti povem, zakaj.
Ker bi to pomenilo, da nimamo vpliva na to, kako se kot brand predstavljamo svetu. 😉
Brand Voice je glas in osebnost, ki predstavlja tvojo znamko.
Ampak obstaja velika razlika med sporočanjem znamke in vizualnim oblikovanjem znamke.
Brand voice je način, kako komuniciraš s svojimi strankami in občinstvom.
To vključuje jezik, ton, čustva in osebnost, ki jih brand uporablja v svojih sporočilih - tako v pisni kot v vizualni obliki.
Brand glas naj bi bil dosleden v vseh marketinških materialih in komunikacijah, ker pomaga graditi prepoznavnost znamke in njeno osebnost.
To ni samo vsebina besedila, ampak način, kako besedilo odraža značaj in vrednote branda.
Saj veš ...
Starbucksa ne piješ, ker imajo dobro kavo.
Appla ne kupiš samo zaradi dizajna.
Nike-ja ne kupiš zaradi "swoosh" znaka.
No, predstavljaj si, da ima tvoja znamka svojo edinstveno osebnost: saj veš, navihanost, značajske lastnosti, vrednote in način izražanja, ki so ji pisani na kožo.
Vsaka beseda, ki jo tvoja znamka spusti v svet, naj bo kot njen osebni pečat – nekaj, kar je tako zelo "ti", da ne potrebuje podpisa.
Tvoj brand voice - ali glas tvoje znamke - mora biti tako prepoznaven kot tvoj najboljši prijatelj.
Kako ga poiščeš?
Tako, da veliko pišeš, prepisuješ, bereš ... - ali pa prideš na tečaj "Smells Like Brand Spirit". 🙂