1. sezona spletne članske akademije se kmalu začne. Postani “kozmična ambasadorka” – zagotovi si dostop do ekskluzivnih bonusov in prihrani kar [vstavi znesek] + unikatni bonusi!

Galaktično središče za popotnice po marketinških galaksijah – za vse, ki iščejo varen pristanek med zvezdami.

Spletna članska akademija:

Samo brez panike!

Se utapljaš v marketingu? Tavaš brez kompasa in komaj loviš sapo, medtem ko te zasipajo trendi, “najboljši” nasveti in nenehne spremembe?

Globoko vdihni in izdihni – našla si svoj …

Gumb te izstreli v galaktično spletno akademijo avtentičnega, tvojemu srcu prilagojenega marketinga, kjer dobiš podporo na vsakem koraku tvoje marketinške poti – ne glede na to, kje si trenutno. 

Adijo, iskanje izgubljenega časa!

Spletna članska akademija je nastala iz resnične potrebe – ker vem, kako je, ko se utapljaš v poplavi marketinških informacij, ne veš, koga poslušati, in se ti zdi, da je marketing samo še ena (prehuda!) obveznost.

Čaka te potovanje, kjer mimo marketinških črnih lukenj šibamo z raketno hitrostjo – brez retrogradne drame in seveda: brez panike! ✨

Jasnost

Vse na enem mestu – spletna članska akademija, ki ti daje raketni pogon 🚀

Od osnov do največjih skrivnosti marketinškega vesolja

Konec skakanja med različnimi programi, 327 tečaji in kompliciranimi YouTube tutoriali. 

V spletni članski akademiji dobiš prefiltrirano in destilirano vse, kar potrebuješ za uspešen marketing.

Znanje

Avtentičen in zabaven marketing, ki ga čutiš kot “svojega”

Če ni zabavno, ni vredno.

Nobenega “kopiranja na slepo” ali občutka, da prodajaš na silo.

Jaaa, itak: naučila se boš psihologije prodaje, pokazala ti bom copywriting trike in razne sprožilce za nakup – ampak na koncu se bo vse skupaj ujemalo s tvojim glasom in s tvojimi vrednotami.

Konkretna pomoč

Podpora, ki te nikoli ne pusti na cedilu

Vesoljsko središče, kjer se tvoj marketing končno sestavi v smiselno celoto, pri tem pa nikoli ne ostaneš sama.

Kot da bi najela hudo marketinško agencijo, le da ti mimogrede izdam še čisto vse svoje skrivnosti. 😉

Se kdaj počutiš tako?

Nisi sama.

Vse te izjave so resnične in jih skoraj vsak dan slišim v pogovoru s svojimi strankami ali pa priletijo k meni v obliki sporočila ali v svoj e-maila.

Priznam, celo tistim, ki delamo v marketingu, res ni lahko plavati v morju “top nasvetov,” raznoraznih strategij, “must-have” orodij in trendov, ki se menjajo hitreje kot aprilsko vreme.

In zato ni čudno, da se mnogi izgubijo v marketinškem kaosu, češ: “Le kako naj se v vsem tem znajdem?”

Nedavno pa me je pošteno zadelo, ko sem na Facebooku prebrala izjavo podjetnice, ki je “nasedla novodobnemu marketingu”:

“Sem še sveža v izkušnji posledic novodobnega marketinga, zato se želim res pomiriti, preden izlijem spoznanje z drugimi. Predvsem pa se tokrat učim ne obtoževati se, da sem “nasedla”. Sem hvaležna, da sem prepoznala in ustavila tok, takoj ko sem dojela prikrito manipulacijo sodelujočih.”

Kaj pa, če ti povem, da obstaja drugačen način?

Marketing, ki ga boš dejansko oboževala.

Kjer ne boš pristala v poplavi nasprotujočih si informacij, sploh pa ne boš imela občutka, da se ves čas nekje izgubljaš.

Lahko imaš tak marketing (in posel), na katerega boš ponosna – marketing, ki hkrati tudi deluje in kjer lahko ostaneš popolnoma ti.

Najbolj pomembno?

Ob tem se lahko še pošteno zabavaš in si prihraniš ure frustracij.

Če si na tej strani, si že pripravljena, da to spremeniš.

Sem Alenka – tvoja galaktična vodnica po marketinškem vesolju brez panike, mentorica z doooolgo kilometrino, in raziskovalka vseh trikov, s katerimi si boš znala pomagati in boš končno našla smisel v marketingu.

Obljubim ti, da na tej poti ne boš več sama.

Skupaj bova raziskovali, poiskali prave rešitve ZATE in presegli vse tiste marketinške dileme, ki so ti do zdaj povzročale samo glavobol, stres in paniko.

Moj cilj? Da ti pokažem, kako lahko z jasnostjo, pristnostjo in malce (no, kar dosti) humorja najdeš svojo avtentično pot – in se greš marketing, ki bo resnično tvoj.

Itak. Štekam.

Zna biti, da zavijaš z očmi nad še enim članstvom v poplavi ponudb. 😉

Pa mogoče ti gre po glavi, da lahko večino nasvetov tako ali tako brezplačno najdeš na spletu in v mnogih Facebook skupinah, zato je res brezveze, da bi plačevala za nekaj, za kar sploh nisi prepričana, kaj v resnici je …

Ampak (vedno je nek ampak:)) …

Morda si že vpisana v 23 različnih programov in članstev, pa se ti še vedno zgodi, da ne najdeš rešitve.

Ali dobivaš tako različne odgovore, da v marketingu čisto “zmrzneš”.

Ponavadi se to zgodi, ko pristop ni tak, ki bi “zavajbal” s tabo in s tem, kdo si ti kot osebni brand.

Ali pa imaš vsega “poln kufer”, ker kljub trudu in ogromno vloženega časa tvoje objave komaj dosežejo 17 ljudi …

Oglasov ne klikne nihče.

Razen tvojih prijateljev in sorodnikov, pa še tisti ti stisnejo le tole: 😂.

Mailie redko kdo odpre, kaj šele prebere.

Tehnični triki in avtomatizacije pa se ti zdijo najmanj tako komplicirani, kot je zagon vesoljske ladje.

Samo brez panike!

Dihaj! Nisi sama.

Večina nas je na “misiji marketing” že kdaj tavala od zvezde do zvezde – brez pravega kompasa in s preveč različnimi nasveti, ki povzročajo samo zmedo …

En guru pravi, da so ključ čustva.
Drugi pravi, da naj staviš na logiko.
Tretji pa medtem že prižiga kadilo za manifestiranje “popolne prodaje” …

Čas je, da se končno oborožiš z znanjem, viri in podporo, ki ti bodo omogočili, da začneš prodirati skozi vse te zvezdne meglice.

V Samo brez panike! ti ne obljubljam bližnjic ali čarobnih formul, ki ti bodo takoj razkrile skrivnosti vesolja, ampak se bomo spopadli z realnostjo.

S tvojo (marketinško-tehnično) realnostjo – ne z realnostjo nekoga, s komer nimaš čisto nič skupnega ali je čisto na drugem nivoju.

In ja, seveda boš dobila tudi kup bližnjic in magičnih formul. Ampak takih, ki bodo delovale ZATE, ne pa generalno za vse.

Itak. Štekam.

Zna biti, da zavijaš z očmi nad še enim članstvom v poplavi ponudb. 😉

Pa mogoče ti gre po glavi, da lahko večino nasvetov tako ali tako brezplačno najdeš na spletu in v mnogih Facebook skupinah, zato je res brezveze, da bi plačevala za nekaj, za kar sploh nisi prepričana, kaj v resnici je …

Ampak (vedno je nek ampak:)) …

Morda si že vpisana v 23 različnih programov in članstev, pa se ti še vedno zgodi, da ne najdeš rešitve.

Ali dobivaš tako različne odgovore, da v marketingu čisto “zmrzneš”.

Ponavadi se to zgodi, ko pristop ni tak, ki bi “zavajbal” s tabo in s tem, kdo si ti kot osebni brand.

Ali pa imaš vsega “poln kufer”, ker kljub trudu in ogromno vloženega časa tvoje objave komaj dosežejo 17 ljudi …

Oglasov ne klikne nihče.

Razen tvojih prijateljev in sorodnikov, pa še tisti ti stisnejo le tole: 😂.

Mailie redko kdo odpre, kaj šele prebere.

Tehnični triki in avtomatizacije pa se ti zdijo najmanj tako komplicirani, kot je zagon vesoljske ladje.

Samo brez panike!

Dihaj! Nisi sama.

Večina nas je na “misiji marketing” že kdaj tavala od zvezde do zvezde – brez pravega kompasa in s preveč različnimi nasveti, ki povzročajo samo zmedo …

En guru pravi, da so ključ čustva.
Drugi pravi, da naj staviš na logiko.
Tretji pa medtem že prižiga kadilo za manifestiranje “popolne prodaje” …

Čas je, da se končno oborožiš z znanjem, viri in podporo, ki ti bodo omogočili, da začneš prodirati skozi vse te zvezdne meglice.

V Samo brez panike! ti ne obljubljam bližnjic ali čarobnih formul, ki ti bodo takoj razkrile skrivnosti vesolja, ampak se bomo spopadli z realnostjo.

S tvojo (marketinško-tehnično) realnostjo – ne z realnostjo nekoga, s komer nimaš čisto nič skupnega ali je čisto na drugem nivoju.

In ja, seveda boš dobila tudi kup bližnjic in magičnih formul. Ampak takih, ki bodo delovale ZATE, ne pa generalno za vse.

Marketinški nasveti in tehnične rešitve na vesoljski ravni

V morju marketinških nasvetov dobiš jasno in enostavno usmeritev. Nič več občutka, da je preveč informacij – vse je strukturirano tako, da dobiš natančne korake in razumljive odgovore, ko jih potrebuješ.

Prihranek časa + vse na enem mestu

Nič več brskanja po spletu in izgubljanja dragocenega časa za iskanje odgovorov, ki so si pogosto med sabo čisto različni. Dobiš takojšnjo podporo, nasvete in preverjene rešitve, ki jih lahko takoj uporabiš.

Galaktični zemljevid in podporno okolje za podjetnice

S tedenskimi mini izzivi, mesečnimi delavnicami in Q&A klici v živo ne bo raslo le tvoje znanje, ampak boš rezultate takoj videla v praksi. Članstvo je zasnovano tako, da brez panike implementiraš izboljšave v s svoj marketing in v prodajo – ne glede na to, ali si čista začetnica ali čista profička.

Spletno članstvo “Samo brez panike!” je vesoljski check-in za:

Marketing brez gravitacije ali:

Cilji spletnega članstva "Samo brez panike"

Postaviš dobre temelje svojega avtentičnega osebnega branda

Naučiš se izražati sebe in pritegneš točno prave stranke – brez vsiljivosti in pretvarjanja.

Zgradiš samozavest in pridobiš tehnične veščine

Brez panike obvladaš vse aspekte digitalnega marketinga in prodaje – tudi tehnične.

Svoj biznis podpreš s preverjenimi znanji, ki prinašajo rezultate

Natančen in tebi prilagojen marketinški kompas - brez “gurujskih” bližnjic in zgrešenih nasvetov.

“Pa ne še eeeenooo spleeeetno člaaaanstvo, no!”

Itak. Štekam.

Zna biti, da zavijaš z očmi nad še enim članstvom v poplavi ponudb. 😉

Pa mogoče ti gre po glavi, da lahko večino nasvetov tako ali tako brezplačno najdeš na spletu in v mnogih Facebook skupinah, zato je res brezveze, da bi plačevala za nekaj, za kar sploh nisi prepričana, kaj v resnici je …

Ampak (vedno je nek ampak:)) …

Morda si že vpisana v 23 različnih programov in članstev, pa se ti še vedno zgodi, da ne najdeš rešitve.

Ali dobivaš tako različne odgovore, da v marketingu čisto “zmrzneš”.

Ponavadi se to zgodi, ko pristop ni tak, ki bi “zavajbal” s tabo in s tem, kdo si ti kot osebni brand.

Ali pa imaš vsega “poln kufer”, ker kljub trudu in ogromno vloženega časa tvoje objave komaj dosežejo 17 ljudi …

Oglasov ne klikne nihče.

Razen tvojih prijateljev in sorodnikov, pa še tisti ti stisnejo le tole: 😂.

Mailie redko kdo odpre, kaj šele prebere.

Tehnični triki in avtomatizacije pa se ti zdijo najmanj tako komplicirani, kot je zagon vesoljske ladje.

Samo brez panike!

Dihaj! Nisi sama.

Večina nas je na “misiji marketing” že kdaj tavala od zvezde do zvezde – brez pravega kompasa in s preveč različnimi nasveti, ki povzročajo samo zmedo …

En guru pravi, da so ključ čustva.
Drugi pravi, da naj staviš na logiko.
Tretji pa medtem že prižiga kadilo za manifestiranje “popolne prodaje” …

Čas je, da se končno oborožiš z znanjem, viri in podporo, ki ti bodo omogočili, da začneš prodirati skozi vse te zvezdne meglice.

V Samo brez panike! ti ne obljubljam bližnjic ali čarobnih formul, ki ti bodo takoj razkrile skrivnosti vesolja, ampak se bomo spopadli z realnostjo.

S tvojo (marketinško-tehnično) realnostjo – ne z realnostjo nekoga, s komer nimaš čisto nič skupnega ali je čisto na drugem nivoju.

In ja, seveda boš dobila tudi kup bližnjic in magičnih formul. Ampak takih, ki bodo delovale ZATE, ne pa generalno za vse.

Si na pravem mestu, če:

Vse to so težave in vprašanja, ki že zdaj polnijo vse moje inboxe in včasih zaradi drugih obveznosti komaj “sfolgam” odgovarjati vsem.

“Samo brez panike!” je moj odgovor na: “Zakaj še eno članstvo?” …

… in v naši galaktični skupnosti ti bom vedno na voljo za vsa tvoja vprašanja.

Želim si, da bi bilo to članstvo IZJEMNO – predvsem pa, da bi v njem prav TI našla IZJEMNO vrednost zase.

Članstvo brez poplave videov, ki se nabirajo na seznamu “Nekoč bom pogledala” …

Samo brez panike! V tem spletnem članstvu te ne bom že takoj zasula s 597 videi ali 327 e-knjigami, ki jih moraš predelati, preden sploh začneš … 🙂

Ravno nasprotno. Gradile bomo postopoma, korak za korakom, da ne bo zmede in da ti omogočim fokusirano in sprotno učenje.

Namesto občutka, da “nimaš časa predelati vsega”, boš dobila jasne smernice in konkretne mini, mini izzive, ki bodo prilagojeni tebi in tvojim potrebam.

V zaprti Facebook skupini pa je vedno prostor za vsa tvoja vprašanja, dileme in zagate.

Članstvo je zasnovano tako, da se razvija skupaj s tabo, kar pomeni:

Če ti na srečanja v živo morda ne bo uspelo priti, bodo vsi posnetki bodo na voljo v spletni učilnici in jih lahko pogledaš kadarkoli.

Pa še nekaj, kar bi si v večini članstev, delavnic in tečajev želela tudi sama: lahko si boš ogledala “original posnetke” delavnic v živo, ki bodo vključevali vse tišine in pavze in “hmmm-je” – ali pa posnetke, iz katerih bom odstranila vse, kar je odveč. 😉

Tako dobiš samo bistvo in ne izgubljaš dodatnega časa. Kul, ne? 😉

12-mesečna vesoljska misija

1. sreda v mesecu

10.00-11.00

Pogled v prihodnost – mesečni načrt

Vsak mesec bomo s pomočjo ChatGPT-ja ustvarile vsaka svoj načrt marketinških akrivnosti (vsebin, objav, mailov, oglasov …) za prihajajoči mesec.

To bo zabavna delavnica, naše “mesečno šloganje,” kjer bomo same sebi napovedale, kaj nas čaka v novem marketinškem mesecu. 😉

Pregledale pa bomo tudi najboljše prakse najboljših ustvarjalk in ustvarjalcev na svetu.

2. sreda v mesecu

10.00-11.00

Mesečna delavnica

10 delavnic, ki te popeljejo od osnov do naprednih tehnik.

Vsak mesec se poglobimo v temo meseca – s konkretnimi vajami, ki ti pomagajo doseči nove marketinške višave.

Naučiš se novih veščin in nadgradiš obstoječe znanje.

11. december 2024

Galaktični temelji in vzlet v avtentičnost

Osebni brand, samozavestna spletna prisotnost in osnove avtentičnega marketinga

Se sprašuješ, kako graditi pristno in samozavestno prisotnost na spletu, ki resnično odraža tebe in pritegne prave stranke?

Na tej delavnici boš odkrila, kako začneš graditi svoj osebni brand, kako postaviš temelje avtentičnemu marketingu ter kako samozavestno stopiš v svet digitalnega komuniciranja.

  • Najboljše prakse in konkretna orodja za hitre rezultate,
  • 3 preproste vaje in mini izziv.
8. januar 2025

Raketna prodaja: Samo brez panike, prodaja ni sramota!

Osnove psihologije prodaje in prepričljivega pisanja

Te prodaja spravlja v zadrego ali se ti zdi preveč vsiljiva?

Samo brez panike!

Na januarski delavnici bomo razblinili mit, da je prodaja nekaj, česar se je treba sramovati. 😉

Naučila se boš:

  • osnove psihologije prodaje: razumela boš, kaj v resnici motivira ljudi k nakupu in kako lahko svojo ponudbo predstaviš tako, da se povežeš z resničnimi in globljimi potrebami potencialnih strank – brez manipulacije in brez pritiska,
  • prepričljivo pisanje: spoznala boš, kako  pišeš besedila, ki ne zvenijo kot prodajni (samo)govor, a vseeno prepričajo,
  • preproste vaje za hitre rezultate: specifične vaje, ki jih lahko takoj uporabiš za izboljšanje svojih prodajnih tekstov.

Po tej delavnici boš samozavestnejša pri prodaji in pisanju, ki pritegne pozornost in povabi k dejanju – oboje na način, ki je v skladu s tvojo avtentičnostjo.

12. februar 2025

Zvezdne steze: Storytelling za avtentično prodajo

Kako napišeš prodajno zgodbo?

Kako zgradiš zgodbo, ki tvoj brand povezuje z realnimi izzivi tvoje ciljne skupine?

Potovali bomo skozi različne tehnike pripovedovanja - s poudarkom na tem, kako zgodbe gradijo vezi s strankami in jih naravno pritegnejo k tvojemu brandu.

  • Brezčasne formule in "templati" za pripovedovanje zgodb,
  • najboljše prakse in primeri,
  • kako si pomagaš s ChatGPT-jem?
12. marec 2025

Magnetno polje: Naslovi, ki pritegnejo pozornost

Kako napišeš naslov, ki ustavi skrolanje?

Na delavnici ti razkrijem, kako ustvariš "magnetno polje" okrog svojih objav, e-mailov, programov ...

To so naslovi, ki so magnet za pozornost.

Naučila se boš:

  • kateri elementi so ključni, da naslov izstopa,
  • kako napišeš naslov, ki pritegne tvojo ciljno publiko in ustavi skrolanje,
  • najboljše prakse in mini izziv za takojšnje rezultate.

To bo mesec, ko boš postala mojstrica naslovov, ki privabijo poglede in ustvarjajo klike! 🔥

9. april 2025

Gravitacijski zakon: Ustvarjanje ponudbe

Kako sestaviš ponudbo, ki se prodaja sama od sebe?

Ali veš, da imajo ponudbe svoje zakone, da so strankam res privlačne?

  • Kako strukturiraš ponudbo in kako se povežeš s potrebami svojih strank,
  • kaj je USP (edinstvena prodajna prednost) in kako izpostaviš prednosti izdelka/storitve,
  • ustvari svojo prvo ponudbo.
14. maj 2025

Zvezdne steze: Storytelling za avtentično prodajo

Kako pišeš prodajne zgodbe?

Kako zgradiš zgodbo, ki tvoj brand povezuje z realnimi izzivi tvoje ciljne skupine?

Potovali bomo skozi različne tehnike pripovedovanja - s poudarkom na tem, kako zgodbe gradijo vezi s strankami in jih naravno pritegnejo k tvojemu brandu.

  • Brezčasne formule in "templati" za pripovedovanje zgodb,
  • najboljše prakse in primeri,
  • kako si pomagaš s ChatGPT-jem?
11. junij 2025

Galaktični temelji in vzlet v avtentičnost

Osebni brand, samozavestna spletna prisotnost in osnove avtentičnega marketinga

Se sprašuješ, kako graditi pristno in samozavestno prisotnost na spletu, ki resnično odraža tebe in pritegne prave stranke?

Na tej delavnici boš odkrila, kako začneš graditi svoj osebni brand, kako postaviš temelje avtentičnemu marketingu ter kako samozavestno stopiš v svet digitalnega komuniciranja.

  • Najboljše prakse in konkretna orodja za hitre rezultate,
  • 3 preproste vaje in mini izziv.
10. september 2025

Prodajna gravitacija: Samo brez panike, prodaja ni sramota!

Samo brez panike, prodaja ni sramota! 🙂

Te prodaja spravlja v zadrego ali se ti zdi preveč vsiljiva?

Samo brez panike!

Na januarski delavnici bomo razblinili mit, da je prodaja nekaj, česar se je treba sramovati. 😉

Naučila se boš:

  • osnove psihologije prodaje: razumela boš, kaj v resnici motivira ljudi k nakupu in kako lahko svojo ponudbo predstaviš tako, da se povežeš z resničnimi in globljimi potrebami potencialnih strank – brez manipulacije in brez pritiska,
  • prepričljivo pisanje: spoznala boš, kako  pišeš besedila, ki ne zvenijo kot prodajni (samo)govor, a vseeno prepričajo,
  • preproste vaje za hitre rezultate: specifične vaje, ki jih lahko takoj uporabiš za izboljšanje svojih prodajnih tekstov.

Po tej delavnici boš samozavestnejša pri prodaji in pisanju, ki pritegne pozornost in povabi k dejanju – oboje na način, ki je v skladu s tvojo avtentičnostjo.

8. oktober 2025

Zvezdne steze: Storytelling za avtentično prodajo

Kako pišeš prodajne zgodbe?

Kako zgradiš zgodbo, ki tvoj brand povezuje z realnimi izzivi tvoje ciljne skupine?

Potovali bomo skozi različne tehnike pripovedovanja - s poudarkom na tem, kako zgodbe gradijo vezi s strankami in jih naravno pritegnejo k tvojemu brandu.

  • Brezčasne formule in "templati" za pripovedovanje zgodb,
  • najboljše prakse in primeri,
  • kako si pomagaš s ChatGPT-jem?
12. november 2025

Galaktični temelji in vzlet v avtentičnost

Osebni brand, samozavestna spletna prisotnost in osnove avtentičnega marketinga

Se sprašuješ, kako graditi pristno in samozavestno prisotnost na spletu, ki resnično odraža tebe in pritegne prave stranke?

Na tej delavnici boš odkrila, kako začneš graditi svoj osebni brand, kako postaviš temelje avtentičnemu marketingu ter kako samozavestno stopiš v svet digitalnega komuniciranja.

  • Najboljše prakse in konkretna orodja za hitre rezultate,
  • 3 preproste vaje in mini izziv.
3. sreda v mesecu

10.00-12.00

Galaktično pisanje

Mesečna delavnica pisanja, kjer bomo izboljševale veščine copywritinga (pisanja prodajnih besedil), pregledale tvoja besedila in iskale sveže ideje. 

Spoznavala boš formule za pisanje prodajnih in pristajalnih strani, formule za pisanje zgodb, objav, oglasov in video skript, ki jih uporabljajo največji in najboljši tekstopisci na svetu. 

Skupaj pa bomo “pimpale” tudi tvoje tekste, da bodo avtentično tvoji, hkrati pa bodo nagovarjali tvojo publiko.

4. sreda v mesecu

10.00-12.00

Intergalaktični Q&A

“Govorilne ure” za vse tvoje marketinške dileme, kjer se (če želiš) v živo povežemo prek Zooma, odgovarjam na vprašanja, nudim podporo in ideje za naprej.

To je tudi prostor, kjer lahko z live demonstracijo razrešim vsa tehnična vprašanja ali dileme glede vsebine in prodajnih strategij.

Poleg tega pa bo tudi zabavno, ker:

Pogled čez mojo ramo – ekskluzivno samo za članice! Želiš videti, kako poteka moje delo – korak za korakom? V Samo brez panike! ti odpiram vrata do mojih kreativnih procesov in trikov, ki jih uporabljam vsak dan. 💻 Vnaprej posneti vpogledi: “Pogled čez mojo ramo” ti omogoča, da spremljaš moj celoten proces ustvarjanja – od načrtovanja idej do končne izvedbe. To so posnetki, ki niso dostopni nikjer drugje in so posneti posebej zate! 🔍 Praktično, neolepšano in brez filtrov: ADHD ali ne, tako izgleda ustvarjanje v resničnem življenju – in ti boš dobila vse praktične vpoglede, brez rezanja pomembnih podrobnosti. 🎥 Pazi: to niso “popolni tutoriali”: So pa resnični in ti dajo vpogled, kako lahko tudi sama strukturiraš in organiziraš svoje delo, da se lotiš projektov hitro, a učinkovito.

… ali pa nežno šepetala kot tale pesem, ki sem jo za Smells Like Brand Spirit ustvarila s pomočjo nekaj kreativnosti in umetne inteligence.

Cilj je, da ti predam vse to (a brez panike, korak za korakom):

Preden pa skočiva v morje modrosti … 

Razbijva nekaj mitov.

Tako boš pred pričetkom pustolovščine “Poišči svoj glas in daj besedam moč” imela jasno sliko in naštelan mindset.

Mit št. 1: "Vsak dan moram objavljati!"​

Če ne bom objavljala vsak dan, me bodo sledilci pozabili. Pa tudi za algoritem je slabo, če nisem vsak dan prisotna …

Resnica: Nisi 'mašina'.

Vsi smo kdaj padli v to past. Res je, da algoritmi delujejo tako, da nas želijo čimdlje obdržati prikovane na zaslone. Ampak nekega dne se ti lahko zgodi, da enostavno ne boš več zmogla …

Zato: kvaliteta nad kvantiteto, draga moja. 

Če so tvoje objave, maili in blog zapisi zgodbe, ki se dotaknejo, nihče ne bo pozabil nate – četudi se ne oglašaš tako pogosto kot tista influencerka s peščene plaže … 😉

Mit št. 2: "Potrebujem čimveč sledilcev!"​

Veliko sledilcev je najboljši pokazatelj, da sem uspešna.​

Resnica: Ne gre za številke.

Vsaj ne za tiste, ki se javno vidijo. 😉

Seveda je lepo spremljati število všečkov in komentarjev, biti viralna in vidna …

Ampak če bi morala izbirati … Ali ni bolje imeti 100 ljudi, ki te obožujejo, podpirajo in od tebe kupujejo, kot 10.000 takih, ki se sploh ne spomnijo, kako so pristali pri tebi?

Število sledilcev ni pomembno. Pomembna je pristna povezava z njimi.

Mit št. 3: "Slediti moram vsakemu novemu marketinškemu trendu."

Vsak nov trend je kot novo drevo v gozdu možnosti. Če ne sadim novih dreves, bom neopažena v senci konkurence.

Resnica: Trendi niso večni.

Ni ti treba non-stop saditi novih dreves (ali trzati na vsako novo socialno omrežje).

Prava moč tvojega branda je kot mogočno drevo z globokimi koreninami.

Zato jih neguj, da te ne bo odpihnila že blaga sapica, kot je na primer sprememba Facebook algoritma. 😉

Ops, kaj pa zdaj?

Nič. Oddahni si. 🙂

Večina se nas ujame v past površinskih rešitev in spremenljivih trendov.

Čisto preprosto zato, ker …

… v vsem tem šundru nimamo časa in volje, da bi se poglabljali vase, v svoje poslanstvo in v svoje idealne stranke.


V Canvi si narediš logo, kolega ti postavi spletno stran in … 

Greš pisat objave, pošiljat maile in štet cekine na svojem bančnem računu. 🙂

S tem pravzaprav ni nič tako zelo narobe …

Dokler si ti O.K..
Dokler si s tem pomirjena in dokler ti vse laufa.

In ja, tudi jaz sem bila taka.

Hiter tempo, delo za stranke in delo v marketinški agenciji sta me silila v toksično hiperproduktivnost, zato sem iskala (instant) rešitve, se zgledovala po drugih in jih včasih celo malo skopirala.

Hkrati pa so me kot nadležni komarji obletavale misli …

“Rada bi bila bolj “jaz”, ampak če to objavim, me bodo ziher vsi unfollowali.”

“Kreativnost in odbitost ne sodita v marketing.”

“Piši po formulah in se drži preverjenih receptov.”

“Humor in drugačnost se v prodajnih tekstih ne spodobita.”

Vse to me je ustavljalo in …

Zato sem skoraj 13 let molčala.

Nisem pa bila več zadovoljna s takim “podjetniškim življenjem”. Nažrla sem se marketinga in enih in istih marketinških tekstov.

Potrebovala sem nekaj drugega.

Svojo špuro, svojo štorijo, svoj štos.

ŠŠŠ.

Svoj glas.

Sita enih in istih instant trikov in nasvetov, fensišmensi branding strategij in dragih programov, ki so mi obljubljali avtentičnost, svobodo, potovanja in poln TRR, sem si nekega marčevskega jutra skuhala konkretno dozo kave.

Ker brez kave, kot morda veš, ne zmorem napisati niti ‘b’ od brandinga.

Odprla sem prazen Google dokument, ‘zakurblala’ vseh 327 tečajev o brandingu, ki so dotlej počivali v mojem zaprašenem digitalnem arhivu, potem pa malo za hec in precej zares pričela s klofanjem.

Odločila sem se, da svojo pot k svobodi in avtentičnosti pogruntam kar sama ter najdem svojo “espresso” rešitev.


Priznam, da to iskanje ni bilo prav nič “espresso”. Trajalo je (vsaj) 100 let. 🙂

Ampak ko sem končala, pred sabo nisem imela samo debelega špeha besed.

Vse skupaj je čisto zares dišalo po tem, kaj naj bi bila KofetARTca in kdo jaz v njej.

Ni bil sicer kar takoj čarobni zvarek, ki bi mi v enem šluku spremenil življenje.

Je pa odseval mojo pristno pot.

Prazne obljube in poceni trike sem zamenjala za tisto pravo vrednost …

Biti resnično JAZ v svojem biznisu.

Kaj se zgodi, ko najdeš svoj ‘Brand Spirit’ in ga pričneš izražati?

Najprej te bo morda malce skrbelo.


Kaj bodo drugi rekli? Kaj si bodo mislili?
Kaj, če nikomur ne bom všeč taka, kot sem?
Kaj, če bodo negativni komentarji, ko bom zagnala oglase ali napisala kakšno bolj osebno objavo?

Tudi sama sem imela podobne dvome in zato dooolgo odlašala, preden sem v splet izstrelila nekaj zares svojega.

Ampak to, da še naprej molčim ali se pretvarjam, da sem nekdo drug, zame ni bila več opcija.

Zato sem v svoji glavi sprejela in ponotranjila, kar pridigajo mnogi uspešni podjetniki …

Niti slučajno ne boš vsem všeč.

Sploh takrat, ko se zavestno odločiš, da pričneš javno in avtentično izražati svoje vrednote in svoja temeljna prepričanja.

Po drugi strani pa boš nekaterim IZJEMNO všeč.

Z vsemi svojimi ‘faili’, napakami in človeškostjo vred. Ker se v tem prepoznajo.

In če zdaj malo pomisliš …

Na svetu je približno 334 milijonov podjetij. Tudi v Sloveniji je številka zelo visoka: podjetij je okrog 200.000.

In?

Kako boš izstopila iz množice, pridobivala stranke in poskrbela, da se bodo vračale?

Z izrazitim, nepozabnim in TVOJIM glasom TVOJE blagovne znamke.

Adijo,

Ko odkriješ svoj brand spirit

Te zdaj počasi že zanima, kako najdeš svoj brand spirit in mu pomagaš do odmeva čez galaksije?

In se morda čudiš, od kod vsi ti testimoniali, če pa gre za čisto nov program? 🙂

Sredi decembra sem v zasebno sporočilo na Instagramu dobila vprašanje: “Delaš tudi delavnice, kako bolje pisati svoje objave? V smislu, kako najti svoj stil pisanja?”

“Ej, glih pripravljam. V smislu, kako najdeš svoj glas (Smells Like Brand Spirit),” sem odgovorila.

Stvar je taka …

Ko sem se pričela več pojavljati s svojim glasom, so me ljudje pričeli opažati, moj inbox pa so zasula številna sporočila.

Katja, ki mi je pisala tokrat, vedno išče kaj svežega za učence svoje Marketinške šole.

Želela je nekaj, kar bi jim pomagalo ne samo izboljšati pisanje, ampak tudi odkriti in izraziti svoj edinstveni slog.

Program sem pripravljala že več mesecev …

… in Katjino sporočilo je bila tista brca, da ga končno dokončam in premierno speljem kar v njeni šoli.

Namesto prvotnega plana, da izvedem le krajšo delavnico, smo predelali celoten program in se poglobili v jedro tega, kaj pomeni najti in negovati svoj brand glas.

Evo, vidiš? Od tu imam testimoniale. 🙂  

To so mnenja prvih iskalk in iskalcev Brand Spirita …

Če iščeš “hitro instant rešitev”, ta tečaj zelo verjetno NI zate.

Res je, da sem pripravila preprosto in razumljivo razlago, kaj je sploh “Brand Spirit” in zakaj je tako zelo pomemben.

Na primerih ti pokažem, kako ga izražajo najboljše znamke na svetu.

Čakajo te jasna navodila, kako ga najdeš ti in kako ga pričneš izražati.

Sestavila sem priročne vprašalnike, ki te korak za korakom vodijo do tvojega brand glasu.

Vse skupaj sem začinila še s skrivno začimbo, ki pohitri proces …

Do svojega glasu si namreč lahko pomagaš s ChatGPT-jem.

In čeprav to zveni kot oksimoron, ti zagotavljam, da je ta del požel precej navdušenja. 🙂

A kljub temu, da sem iskanju Brand Spirita dodala raketni pogon umetne inteligence …

Iskanje svojega “Brand Spirita” se marsikomu zdi težko.

Nekateri doživljajo stranske učinke premočne doze znanja in informacij, zato te lahko doleti tudi kakšen glavobol … 😉

Kot je po izvedeni delavnici v Katjini Marketinški šoli potožila ena od udeleženk: “KofetARTca je kriva za moj današnji glavobol”.

Morda boš tekom pustolovščine srečala kakšnega “zmaja” ali izvedela kaj manj prijetnega o sebi.

Predvsem pa se boš iz oči v oči srečala z najpomembnejšim vprašanjem v svojem poslu in življenju: ZAKAJ?

Skratka …

Čaka te kar nekaj rudarjenja po svoji notranjosti.

Poleg tega boš naletela na izraze, kot so “arhetipi”, “vizija”, “misija”, “načela”, “strategija pozicioniranja”, “vrednote” …

… in druge grozote. 🙂

Razmišljala pa boš tudi o občutkih in o tem, v kakšno razpoloženje želiš spraviti sledilce s svojimi objavami in zapisi.

Preden pa te čisto prestrašim, naj te hkrati še potolažim. Tečaj je obilno dopolnjen in pri vsaki prepreki si lahko pomagaš s ChatGPT-jem.

Če si po vsem tem pripravljena sprejeti izziv ter se podati na potovanje do svojega avtentičnega brand glasu, se ti lahko zgodi kaj takega …

Odkrij svoj Brand Spirit! 

Kako ti bo program koristil?

4 stebri, na katerih boš gradila svoj Brand Spirit

Tvoj zemljevid do zaklada, vrelec navdiha in praktična znanja, ki jih lahko takoj vpelješ v svoj brand in v svoj posel.

Kristalna jasnost

Šla boš na zmenek s svojim brandom – tokrat brez ličil in filtrov. Samo ti in tvoja prava bit.

Tam boš ugotovila, kaj imata skupnega tvoja strast in želje tvoje idealne stranke in zgodila se bo magija: stvari ti bodo postale kristalno jasne.

Tvoja samozavest bo zrastla, tvoj marketing pa naenkrat dobil supermoči.

Ne gre samo za stopničko navzgor … Čaka te kar stopnišče – naravnost v srca tvojih strank.

Zakaj potrebuješ jasnost? Ko veš, kdo si, se ne izboljša samo tvoj marketing. 

Popolnoma lahko preoblikuješ način, kako naj se tvoj brand predstavlja svetu – od vizualne identitete do tona tvojih besedil.

Storytelling

Tvoja blagovna znamka ni samo tvoje sidrišče; je tvoja jadrnica, ki se neustrašno podaja na odprto morje avtentičnosti.

Kot kapitanka svoje ladje boš raziskovala neznane vode lastne domišljije in odkrivala skrite zaklade.

Ko boš te dragocene najdbe spremenila v zgodbe, ne boš le osvetlila svoje avtoritete, ampak boš zasadila seme zaupanja in vzbudila neomajno zvestobo pri tvojih sledilcih.

Zakaj se je dobro naučiti pripovedovanja zgodb? Tvoja zgodba približa tvojo znamko strankam in ustvari globlje, trajnejše vezi. 

Take, ki presegajo običajne transakcije med poslovnimi bančnimi računi. 😉 

Pozicioniranje

Korak za korakom boš raziskovala, kam pod sonce spada tvoj brand.

Pokazala ti bom, kako se to dela – na primerih resničnih znamk iz različnih niš, vključno z mojo.

Skupaj bova oblikovali strategijo pozicioniranja, ki tvojega branda ne bo samo opredelila, ampak mu bo dala glas, s katerim boš izstopala.

Zakaj se je dobro pozicionirati? Strategija pozicioniranja ni le razumevanje tvoje pozicije med konkurenco. Je aktivno oblikovanje, kako stranke vidijo in vrednotijo tvojo znamko. Samo s pozicioniranjem jo lahko postaviš kot vodilno v svoji niši.

"Brand Spirit" komunikacija

Predstavljaj si, da je tvoj brand kot mitološka sirena, ki s svojim spevom vabi mornarje – v tvojem svetu so to tvoje stranke.

Odkrila boš svoj lasten “spev siren” – tisti nepozaben klic, ki bo tvoje stranke ne le pritegnil, ampak jih spremenil v zveste privržence, ki bodo sledili tvoji znamki skozi nevihte in viharje.

Zakaj potrebuješ svoj glas? Prek praktičnih primerov te bom popeljala skozi proces odkrivanja tega, kar dela tvoj brand resnično avtentičen. 

Ne boš le odkrivala tvojega glasu, ampak ga boš oblikovala v močan, jasen klic, ki odmeva čez morje povprečnosti. 

Poišči svoj glas in daj besedam moč

Kaj te čaka?

Smells Like Brand Spirit je intenziven spletni tečaj za podjetnice in podjetnike, ki želijo izraziti svojo avtentičnost skozi močne, pristne in zares lastne besede.

Pomaga ti pri odkrivanju in izražanju avtentičnega glasu in sloga, ki resnično odmeva pri tvoji ciljni publiki.

Je praktična pomoč na poti do tvojega “brand” glasu in do tega, da znaš ubesediti svojo zgodbo.

Dobila boš ogrodje in orodja za oblikovanje tvoje (osebne) blagovne znamke, kamor se lahko vedno znova vračaš in ga uporabiš, kadar je potrebno.

S tečaja odideš s svojim lastnim in lepo oblikovanim priročnikom za ton in slog.

Je natančno to, kar (osebni) brandi potrebujejo, da prebudijo svoj glas.

Preden dvigneš sidro in zapluješ po programu Smells Like Brand Spirit potovanja … 

Celotno odisejado sem zložila v “zvočni zemljevid” – “storytelling” pesem, ki razgrinja vse zaklade, ki te čakajo na tej pustolovščini. 🙂

“Uvertura Siren”

Whispers of Brand Spirit: A Melodic Journey

Lanterns light the winding pathways,
Brands embark on quests profound.
Echoes of the heart's own cadence,
Guide us to the spirit's sound.

In the dance of hidden meanings,
Secrets whisper, bold and bright.
Through the mists, our brands are seeking,
Flames that burn in darkest night.

Voices rising, distant, calling,
In the marketplace's gleam.
Values, messages entwining,
In the "Smells Like Brand Spirit" dream.

Shadows stretch beneath the moonlight,
Insights spark, stand tall and bright.
Promises within the sage voice,
Lift our paths into the flight.

Seven questions, deep, revealing,
Unlock the spirit, pure and keen.
In the enigma of our values,
"Smells Like Brand Spirit," unseen.

Rise, O Phoenix, from the ashes,
Lead the seekers who implore.
Through the trials and tribulations,
"Smells Like Brand Spirit" to explore.

Through the maze, a thread unspooling,
Clears the clutter, sets us free.
Ariadne’s wisdom guiding,
To the brand we're meant to be.

O'er the seas of stories sailing,
Past the isles of lore and myth.
With the compass of the Argonauts,
We find the tales that spirits lift.

Siren songs, enchanting, calling,
Drown out noise, make clear the way.
"Smells Like Brand Spirit," enthralling
In the "Smells Like Brand Spirit" dream.

Shadows stretch beneath the moonlight,
Insights spark, stand tall and bright.
Promises within the sage voice,
Lift our paths into the flight.

Program potovanja

Prek starodavnih zgodb do avtentičnega glasu tvojega branda

Tvoje potovanje bo razdeljeno na 5 ključnih etap. Vsaka ima edinstven cilj in prinaša orodja, ki ti bodo pomagala razkriti in okrepiti tvoj “brand spirit”. Etape bodo tvoji mejniki na poti do avtentičnosti, moči in prepoznavnosti.
1. etapa

Enigma vrednot:

7 vprašanj, ki dešifrirajo in prebudijo tvoj "brand spirit"

Cilj: Prebudiš svoj “brand spirit” – zato da ne boš nikoli več ‘le še ena izmed mnogih’. Izdelaš lasten “koordinatni sistem”, ki vodi vso tvojo komunikacijo.

Ključ do tvoje avtentičnosti in moči

Kako najlažje izstopiš iz povprečja? Tako, da ti je najprej kristalno jasno, kdo si in zakaj, za boga milega, počneš, kar počneš. 

V tej etapi se boš poglobila v čiste osnove avtentičnosti: v tvoj ZAKAJ, v tvoje vrednote in prepričanja ter v kaj verjameš.

To je temelj branda, ki ga poganjajo vrednote. Odklenila boš svoje in odkrila, kako tebe in tvoj (osebni) brand poganjajo naprej.

Korak za korakom: Iz vrednot izluščiš svoj arhetip in arhetip tvoje idealne stranke.

2. etapa

Feniksov polet:

Vstani iz pepela in postani vodnik, ki ga tvoje stranke iščejo

Cilj: S pomočjo arhetipov najdeš svoj glas in oblikuješ sporočila, ki pri tvojih strankah “odmevajo” in z njimi ustvarjajo globljo povezavo.
Kdo si in komu služiš?

Kako nagovarjaš čustva svojih bralk in bralcev? Ja, tudi tako, da narediš profil idealne stranke … 😉

Ampak še bolje pa bo, če razviješ tudi osebnost svojega branda.

Ta odseva, kdo si, in prepoznava, komu služiš.

In če si morda že slišala za arhetipe, tiste univerzalne karakterje, ki jih srečujemo povsod …

V marketingu ti arhetipi pomagajo ustvariti močnejšo povezavo s tvojimi sledilci. Omogočajo, da tvoja sporočila in vrednote resonirajo na globlji, bolj intuitivni ravni.

In če malo poenostavim: ARHETIP = osebnost tvoje znamke.

Korak za korakom: Spoznala boš arhetipe, zakaj so pomembni in kakšno povezavo ustvarjajo s tvojimi sledilci, kupci …

3. etapa

Ariadnina nit

Pot iz labirinta 'svega i svašta' do avtentične blagovne znamke

Cilj: Najdeš jasno smer in se izogneš pastem, ki brande pogosto zadržujejo v “labirintu” neodločnosti in zmede. 

Tako izstopaš, prodaš več in privabiš idealne stranke.

Od povprečnosti do avtentičnosti

Kako najdeš pot iz labirinta in iz zafecljane niti ustvariš DNK svojega branda? Simpl. Združiš svoje poslanstvo in zavezo ter ustvariš svojo strategijo pozicioniranja. 🙂

Ampak čakaj … Kaj ima s tem Ariadna in kdo to sploh je?

Verjetno si doslej že opazila preplet mitologije in sodobnih konceptov, ni res?

No, Ariadna je bila tista brihtna mitološka princesa Krete, ki je junaku Tezeju pomagala premagati Minotavra. Dala mu je klobčič niti, s katerim je označil pot nazaj iz labirinta – zelo zapletene zgradbe, iz katere bi sicer težko našel izhod.

Podobna rešilna nit čaka nate v 3. etapi.

Korak za korakom: Ustvarila boš svojo edinstveno identiteto in strategijo pozicioniranja. Definirala boš svoje poslanstvo (tvoja misija), se še bolj intimno spoznala s potrebami, željami, izzivi in sanjami tvojih strank in doživela razsvetljenje …

Jasno boš namreč izluščila vrednost, ki jo tvoj brand prinaša na trg, in tako poudarila razliko, ki jo prav ti lahko narediš v življenjih svojih strank.

4. etapa

Argonavtov kompas

Navigacija čez 6 morij pripovedovanja do 3 dimenzij zgodb

Cilj: S pomočjo “domino efekt strukture” napišeš svojo zgodbo.

Objaviš jo lahko na svoji spletni strani, pošlješ v katerem od prihodnjih e-mailov …

Struktura pa je izjemno uporabna tudi za pisanje objav, člankov, knjig …

Kako poveš svojo zgodbo?

Najlepši in najbolj učinkovit način, da se tvoje stranke povežejo s tabo, je ta, da jim poveš svojo zgodbo.

Ali veš, da je podstran “O nas” običajno na 2. mestu obiskanosti? To pomeni, da ko nekdo obišče tvojo spletno stran, obstaja zelo velika verjetnost, da bo poiskal in prebral ta zavihek. Kaj bo našel? 😉

Zgodbe so vtkane v naš DNK, iz zgodb smo rojeni in v zgodbe se vračamo.

In tudi vsak brand jo ima.

Gre za smiselno zaporedje odločilnih trenutkov, zasukov in “aha!” momentov, ki so te pripeljali do točke, kjer si zdaj …

… in te bodo pripeljali do prihodnjih dogodkov, ki bodo še naprej usmerjali tvojo pot, ko osvajaš nova morja in gradiš svoj “imperij”.

Korak za korakom: Spoznala boš preverjeno strukturo za pisanje zgodb, ki ni le “uvod, jedro, zaključek”. Napisala boš svojo “brand zgodbo” in izvedela, kako ti lahko pomaga pri pisanju objav.

5. etapa: GRAND FINALE

Spev siren:

Hipnotičen glas, ki preglasi valove tvoje konkurence

Cilj: Abrakadabra! Najdeš svoje besede in fraze ter vse skupaj povežeš v svoj “spev siren”.

“Spev siren” je nekaj, kar v 60 sekundah (ali manj) pove, kaj je tvoj brand.

Pričaraš hipnotičen glas svojega branda in ustvariš tak “spev”, ki bo očaral tvoje stranke in zbral navdušene sledilke in sledilce okrog skupne misije.

Kaj je tvoj brand in kako najdeš prave besede?

Oh, Sirene …

O.K., o.k. … Ne mislim tistih, ki se vsako 1. soboto v mesecu točno ob 12h oglasijo iz bližnjega gasilskega doma. 🙂

Ali pa tistih, ki te v spremstvu modrih luči ustavijo, ko stopiš malo po gasu. 🙂

Sirene so tista prelepa bitja iz grške mitologije, zaradi katerih se je Odisej privezal na jambor, svojim mornarjem pa ukazal, naj si ušesa napolnijo z voskom. 

Samo zato, da jih s svojo čarobno pesmijo slučaaaajno ne bi premamile v pogubo ali kakšen brodolom.

Konkretno: Iz ključnih elementov, ki jih boš identificirala do te etape, boš pričarala svoj “spev siren“, ki bo vabil stranke na tvojo obalo. 

Oziroma na tvoj FB/IG profil, spletno stran …

Ali bodo tam doživele užitek ob tvojih melodijah ali pa le žalosten brodolom, je seveda odvisno od tebe. 😉

Za koga je primeren tečaj?

Tečaj je zate, če si:

Kaj točno dobiš?

+ Epski bonusi

… vredni Brand Spirit odisejade 🙂

Spodaj lahko poslušaš “playlisto”, ki sem jo prav za ta tečaj ustvarila s pomočjo umetne inteligence (in malo lastne kreativnosti).

Kaj pa cena?

Ne bi rada uporabljala marketinških trikov in ti naštevala, koliko je vredno znanje, ki dobiš v Smells Like Brand Spirit …

Raje ti povem, da je bila – preden sem se odločila, da znanje in izkušnje zapakiram v spletni tečaj – edina možnost, da te vsega tega naučim, individualno mentorstvo ali dejanska izvedba tvojega projekta.

Res je tudi to, da lahko na spletu najdeš kar nekaj odličnih programov (tudi slovenskih), ki te naučijo temeljev brandinga.

Te pa v mojem tečaju čaka izvirna kombinacija: iskanje tona in sloga (tvojega brand glasu) sem dopolnila z osnovami storytellinga ter vse skupaj začinila z uporabo umetne inteligence.

Kombinacija občutno pohitri proces in ti omogoča, da na svoj brand pogledaš z nove, sveže perspektive.

Zakaj je cena tako nizka?

Ne bom ti rekla, da le zato, ker bi rada, da čimveč podjetnic in podjetnikov najde svoj “brand spirit”, a si žal ne morejo privoščiti dragih brand stategov …

Predvsem zato, ker visoko cenim avtentičnost in iskrenost.

Zares si želim manj “fejkanja” na družabnih omrežjih in globoko verjamem, da lahko na tak način – z izražanjem svojega “brand spirita” – gradimo skupnost, kjer je pristnost cenjena bolj kot popolnost.

Če malo poguglaš, boš hitro videla, koliko stanejo sorodni tečaji (če zaenkrat pustiva ob strani brand stratege, ki ti za branding strategijo zaračunajo na tisoče evrov …).

In ja, njihove cene so zelo verjetno povsem upravičene.

Cena je še vedno dostopna, možno pa je tudi plačilo na 3 obroke.

dni
ur
minut
sekund

Rezerviraj svoje mesto za samo 797 € 247 €

Kako dostopaš do tečaja?

Gre za spletni tečaj, ki ga lahko pogledaš kadarkoli in na katerikoli napravi (računalnik, tablica, telefon).

Na tvoj elektronski naslov dobila povabilo z vsemi podatki za dostop do tečaja in zaprte Facebook skupine …

… in že lahko pričneš.

Datume coaching klicev in navodila, kako se prijaviš s svojim vprašanjem, prav tako prejmeš na elektronski naslov.

100 % garancija

Ker gre za moj prvi online tečaj in ker se zavedam, da gre za tvoje veliko zaupanje, ti nudim 100 % garancijo vračila denarja, če s tečajem ne boš popolnoma zadovoljna.

Kdo te bo vodil do tvojega “Brand Spirita”?

Alenka Paveo, po fohu dizajnerka, nekje vmes sem se priučila izdelave spletnih strani, zadnjih 7 let pa sem se skoraj povsem posvetila digitalnemu marketingu.

Prve korake v svet copywritinga sem naredila pod budnim vodstvom izkušenih mentorjev v eni od znanih marketinških agencij, nato pa se samostojno in povsem posvetila marketinškim aktivnostim številnih spletnih trgovin: od strateškega načrtovanja in pisanja prodajnih besedil do vodenja oglaševalskih računov in e-mail marketinga. 

Po priložnosti, skrbeti za dizajn in digitalni marketing mednarodnega masterclassa o umetni inteligenci, sem obsedenka z uporabo AI-ja v marketingu in dizajnu.

Zadnje leto živim in diham za raziskovanje tega področja in ga uporabljam povsod, kjer je mogoče – tudi na manj konvencionalne načine in na področjih, kot je branding. 

To je moj drugi spletni tečaj, v katerega sem zapakirala celotno (in)fuzijo svojega nenavadnega in bogatega nabora znanj.


Moj “credo”? 

Potrpežljivost vse doseže.
Nikoli se ne prenehaj učiti in preizkušati novih stvari.

(In ja, celo kariero lahko menjaš).

Imaš še kakšno vprašanje?

Spodaj odgovarjam na nekatera pogosta vprašanja. Če tvojega ni med njimi, piši na nabiralnik@kofetartca.si in z veseljem ti odgovorim.

Tečajev in programov brandinga je cel kup. Zakaj bi se odločila za Smells Like Brand Spirit?

Ha! Dobro in pomembno vprašanje.

Zato, ker ne boš delala le tipičnega "brandinga".

Če si se kdaj spraševala, kako se napiše brand zgodba oz. podstran "O nas" ... Tekom procesa jo boš napisala.

Če si se kdaj spraševala, kako se pozicioniraš ...

Tudi to boš odkrila.

Naučila se boš izbirati PRAVE in čisto TVOJE besede.

Svoj ton in slog boš znala prilagoditi glede na tvoj arhetip in glede na arhetip tvoje idealne stranke (dobila boš kup idej, kaj je za koga primerno).

Znala boš pripraviti bolj ciljno usmerjene in učinkovite marketinške kampanje.

In naučila se boš, kako ti lahko pri tem pomaga ChatGPT ali kakšno podobno orodje umetne inteligence. 

Res je, da boš s pomočjo video lekcij, navigacijskega dnevnika in coaching klicev izluščila tipične branding elemente:

  • vrednote, ki te poganjajo,
  • stebri tvojega branda (temeljna prepričanja in kako jih izražaš v odnosih znotraj podjetja ali do sebe, do strank in do skupnosti oz. sledilcev),
  • tvoja misija/poslanstvo (kam pluješ),
  • tvoja zaveza,
  • kdo si (tvoj arhetip) in komu služiš (arhetip tvoje stranke),
  • tvoja frazeologija (BrandCrumbs),
  • tvoja zgodba ...

Potem pa s tečaja odideš še z ličnim priročnikom za ton in slog.

To ni samo nek "brezvezen dokument", ampak je nekaj, zaradi česar se ne boš več spraševala, kakšen tip objave je najbolj primeren za tvoj Instagram ali Facebook in kakšne novičke bi napisala ta teden - če sploh. 😉

Razjasnila si boš, kaj želiš, da nekdo čuti, ko bere tvoje tekste (in izvedela, zakaj je to pomembno).

Vedela boš, v kakšno razpoloženje želiš spraviti bralca in postala prepoznavna po svojih besedah.

Prišel ti bo prav, ko boš ostala brez idej in navdiha - in več kot prav ti bo prišel, če boš pisanje objav prepustila svoji virtualni asistenki.

Kot češnjo na torti pa ti izdam še kup copywriting skrivnosti, formul za pisanje, navodila za izvirno uporabo umetne inteligence in pogled v zaodrje KofetARTce.

Iščem svoj glas, zakaj bi pri tem uporabljala umetno inteligenco?

Hehe, čisto razumem. Res zveni kot oksimoron. 😉

Ni obvezno. Vse vaje lahko narediš "na peš".

Ampak ti povem, da boš presenečena, kakšne stvari zna ta reč izvleči iz tega, kar ji vstaviš.

Deluje na podlagi algoritmov in vzorcev, zato iz tvojega "inputa" razbere več kot vedeževalec Blaž. 🙂

Poleg tega izjemno pohitri proces, zato boš do svojega glasu prišla neprimerno hitreje.

In ja, to bo TVOJ glas, ne glas kakšnega robota. 😉

Poskrolaj po strani navzgor in preberi, kako navdušeni so bili nad nenavadno uporabo ChatGPT-ja udeleženci delavnice Katjine Marketinške šole.

Kaj ima grška mitologija z grunge komadi in iskanjem svojega brand glau?

Kdo bi si mislil, da se lahko skozi spev siren glasu, Ariadnino nit in Feniksov polet prebijemo do ...

Nirvane. 🙂

Pa ne znanega grunge rock banda iz devetdesetih, ...

... katerega frontman Kurt Cobain je iz grafita na steni njegovega stanovanja napisal himno generacije X in od koder sem črpala inspiracijo za ime tega tečaja ;)...

... ampak do čisto pravega brand razsvetljenja.

V Smells Like Brand Spirit bomo raziskovali, kako lahko starodavne zgodbe pomagajo razumeti sodobne koncepte blagovnih znamk in predvsem: kako lahko to služi tebi.

Mogoče malo odbito ...

Ampak smiselno. 😉

Branding, brand, brand glas ... Kaj je to?

O (osebnem) brandingu si gotovo že veliko slišala.

Ponavadi ga povezujemo z nečim vizualnim: logotipom, barvami ...

V resnici pa “brand” ni samo to.

Tudi se ne strinjam, da je brand to, "kar o tebi pravijo, ko te ni v sobi".

Opsala, drznem si kontrirati Jeffu Bezosu. 😀 Ti povem, zakaj.

Ker bi to pomenilo, da nimamo vpliva na to, kako se kot brand predstavljamo svetu. 😉

Brand Voice je glas in osebnost, ki predstavlja tvojo znamko.

Ampak obstaja velika razlika med sporočanjem znamke in vizualnim oblikovanjem znamke.

Brand voice je način, kako komuniciraš s svojimi strankami in občinstvom.

To vključuje jezik, ton, čustva in osebnost, ki jih brand uporablja v svojih sporočilih - tako v pisni kot v vizualni obliki.

Brand glas naj bi bil dosleden v vseh marketinških materialih in komunikacijah, ker pomaga graditi prepoznavnost znamke in njeno osebnost.

To ni samo vsebina besedila, ampak način, kako besedilo odraža značaj in vrednote branda.

Saj veš ...

Starbucksa ne piješ, ker imajo dobro kavo.

Appla ne kupiš samo zaradi dizajna.

Nike-ja ne kupiš zaradi "swoosh" znaka.

No, predstavljaj si, da ima tvoja znamka svojo edinstveno osebnost: saj veš, navihanost, značajske lastnosti, vrednote in način izražanja, ki so ji pisani na kožo.

Vsaka beseda, ki jo tvoja znamka spusti v svet, naj bo kot njen osebni pečat – nekaj, kar je tako zelo "ti", da ne potrebuje podpisa.

Tvoj brand voice - ali glas tvoje znamke - mora biti tako prepoznaven kot tvoj najboljši prijatelj.

Kako ga poiščeš?

Tako, da veliko pišeš, prepisuješ, bereš ... - ali pa prideš na tečaj "Smells Like Brand Spirit". 🙂

Nakup tečaja Smells Like Brand Spirit

Vnesi podatke, izberi način plačila in zaključi nakup. Ko uspešno opraviš, dobiš potrdilo o nakupu in že lahko pričneš s tečajem.

Kdo naroča tečaj?

Kaj naročaš?

Izdelek Cena
Smells Like Brand Spirit - Poišči svoj glas in daj besedam moč  × 1 797.00  197.00 
Cena 197.00 
Znesek 197.00 
  • Plačaj s kreditno ali navadno bančno (debetno) kartico

Tvoje osebne podatke bomo uporabili za obdelavo naročil, za dostop in podporo pri uporabi spletne strani, pa še za kakšne druge namene, o katerih se nam ne sanja, so pa menda opisani tukaj: pravilnik o zasebnosti. 🙂

Si po kakšnem čudežu dobila kodo za popust? 🙂 Klikni tukaj in jo vpiši.

ODKLENI SVOJO NOTRANJO HOBOTNICO

10 dodatnih parov rok, ki si jih vedno želela

Vodič po galaksiji umetne inteligence za začetnice

V tvoj nabiralnik ga dobiš takoj – BREZPLAČNO.