16. – 19. december 2024, 11.00h, online

Pravkar poteka (še se lahko prijaviš)
  • 00dni
  • 00ur
  • 00minut
  • 00sekund

3-dnevni simpl izziv za vsakogar, ki je že kdaj pomislil:
“Ne vem, kdo sem – kaj šele, kako naj se izrazim.”

Avtentičnost, prosim!

Smrtno resno (in na smrt zabavno) o tem, kako najdeš svojo avtentičnost v marketingu – tudi če misliš, da si čisto običajen človek.

Naspidirano z umetno inteligenco* (al’ pa ne – vse lahko narediš tudi “na peš”).

*Kako gresta skupaj avtentičnost in AI? Odlično! Če se to sprašuješ, potem pa sploh pridi!

“Zakaj bi sploh bila avtentična, če pa mi marketing deluje?”

To je verjetno eno od prvih vprašanj, ki si jih zastaviš, preden se v marketingu odločiš za nekaj tako osebnega, kot je raziskovanje in izražanje lastne avtentičnosti.

Če ti marketing že zdaj deluje in se ti zdi, da si na pravi poti, čestitam! 🙌

Če pa ti nekaj ne da miru in če ti po glavi hodi vse to:

… potem si na pravem mestu.

Priznam, da sem tudi sama potrebovala kar nekaj časa, preden mi je to “potegnilo” …

V marketingu in pri prodaji obstaja toliko “preverjenih formul” in “trikov”, da sem sprva dvomila, ali je avtentičnost sploh potrebna, če pa “sistem že deluje”.

Vzameš preverjeno formulo, naklofaš, postaviš, zaženeš oglase … In zdravo!

To sploh ni nič slabega!

Formule, psihologija prodaje in znanje marketinga, ki ga “guruji” zagotovo imajo, so super in absolutno te vzpodbujam, da jih uporabljaš in testiraš.

Ampak …

Na drugi strani mi je vse skupaj postajalo mučno.

Tudi stranke, ki so prihajale k meni, niso bile “ta prave” zame – niti jaz za njih.

In na koncu nihče ni bil zadovoljen.

Marketing mi je postal ful fajn šele potem, ko sem ga začela prilagajati sebi in ga uskladila s svojimi vrednotami.

In ja …

Seveda je tudi mene bilo strah in imela sem veliko dvomov v lastno sposobnost biti avtentična. Hkrati pa sem se bala še tega, da bi izgubila profesionalnost in učinkovitost.

Predvsem pa me je mučilo, da ljudem ne bom všeč, če bom taka, kot sem.

Zgodilo se je ravno nasprotno od mojih največjih strahov.

V mojem inboxu in pod objavami so se pričela pojavljati taka sporočila:

Če čutiš, da tvoj marketing ni čisto tvoj – ali pa sploh ne veš, kje začeti z iskanjem svoje avtentičnosti, je tale mini brezplačen izziv zate. 🙂 

Hitro, zabavno in 100 % izvedljivo – tudi, če imaš malo časa in tudi, če te je strah tehnologije.

Najdi svojo avtentičnost

Prepoznaj, kaj te resnično dela avtentično – in uporabi to za ustvarjanje močnih marketinških sporočil.

Ker saj veš ... Vse je relativno. 🙂

Tvoja avtentičnost ni fiksna formula – odvisna je od tvojega pogleda, občutkov in okoliščin.

Kar je resnično zate, je lahko drugače za nekoga drugega. In to je čisto OK.

Pridobi jasnost in fokus

Prepoznaj, kaj je zares pomembno – in usmeri svojo energijo tja, kjer šteje.

Si kdaj čutila grooozen pritisk, da moraš biti povsod, delati vse in ugajati vsem?

Dihaj. 🙂 V marketingu (in življenju) ni pomembno delati vsega, ampak delati prave stvari.

Ko jasno vidiš, kaj je tvoje sporočilo in komu ga namenjaš, začnejo ostale stvari odpadati – in vse postane lažje. 🙂

Praktični triki (z AI ali brez)

Hitri in preprosti triki za bolj avtentičen marketing – z AI ali “na peš.”

Te tehnologija straši? Brez skrbi – AI je tu samo zato, da ti olajša življenje.

ChatGPT ti lahko pomaga ustvariti ideje, osnutke ali preprosto testirati tvoj glas – brez strahu, da bi izgubila svojo avtentičnost.

In če te AI reeees ne mika? Imava tudi "analogno verzijo" trikov. 🙂

Se prepoznaš v tem?👇

Seveda imam. Za 3 dni nasvetov. 😎

Ampak dajva malo bolj resno …

Vsaj za 3 sekunde. 😉

Kaj misliš, kaj imajo skupnega Frida Kahlo, Janis Joplin, Richard Branson, Nina Simone, Albert Einstein, Frane Milčinski – Ježek, Yvon Chouinard … in še mnoooogi drugi, ki jih nisem uspela stlačiti na “ta glavno” grafiko za ta izziv? 🤔

Pomisli. Smrtno resno!

Imajo ENO SKUPNO STVAR.

Ne, niso popolni.

Niti nimajo diplome iz izvirnosti. 🙂

A so kljub temu postali znani in prepoznavni.

Zakaj?

Ker SO AVTENTIČNI.

Pa so vsem všeč? Niti slučajno. 🙂

Nikoli ne boš vsem všeč – pa če si avtentična ali ne.

Ko sem kot najstnica pričela poslušati Janis Joplin, je bila moja babica zgrožena.

Sploh takrat, ko sem nič kaj uvidevno pozno v noč nažigala “Summertime” … Od mene je odločno zahtevala : “Vgasni toto mačje mijavkanje!”

Janis ji pač ni bila všeč.

Ko sem na steno obesila sliko Fride Kahlo, se je neka prijateljica na obisku obregnila, češ: “Kaj te maš to? To bi še jaz znala boljše narisat!”

Frida ji pač ni bila všeč.

Na drugi strani imata obe umetnici milijone oboževalcev po vsem svetu.

Vključno z mano, ki očitno uživam v “mačjem mijavkanju” in “kaj te to je” slikah. 🙂

In to še danes, ko ju že dolgo ni več.

V poslu je podobno.


Sara Blakely
, ustanoviteljica podjetja Spanx, je – preden je postala tako uspešna – sama testirala svoje izdelke in osebno hodila po trgovinah, da bi prepričala kupce.

Mnogi so jo zavračali kot “neprofesionalno.” Ampak prav zaradi svoje pristnosti in neposrednosti je uspela prepričati ključne partnerje. Spanx je postal globalna blagovna znamka, Sara pa ena najmlajših milijarderk.

Ali pa Oprah. Na začetku njene kariere so jo kritizirali, da je preveč čustvena in “preiskrena.”
Mnogi so dvomili, da je njen pristop k vodenju pogovornih oddaj – s poudarkom na ranljivosti, empatiji in lastnih izkušnjah – lahko uspešen.

Danes verjetno ni človeka na svetu, ki ne bi vedel, kdo je Oprah.

In še Gary Vaynerchuk, ki me spravlja ob živce s svojim “hustle” pristopom in “omniprezenco”, me na drugi strani navdušuje s tem, ko avtentičnost postavlja nad vse drugo.

In ja … Najbolj avtentični ljudje so vsi po vrsti našli svoj glas – na svojem področju.

S tem pa so našli tudi svojo moč.

Najboljše pri avtentičnosti?

Ko enkrat sprejmeš, da v vsakem primeru ne boš vsem všeč, si svobodna.

Kaj se zgodi, ko se v marketingu začneš avtentično izražati?

Ne, to ne pomeni, da moraš biti fuuuul izvirna, fuuuul inovativna, odbita …

To pomeni, da si preprosto ti.

In zgodi se nekaj res magičnega …

In to je natanko to, kar se bomo šli na 3-dnevnem izzivu … 👇

Brezplačen 3+1-dnevni izziv: program

Avtentičnost, prosim!

Družimo se med 16. in 19. decembrom 2024 v zaprti Facebook skupini in na Zoomu.

3 x 30 minut za 3 preproste korake:

16. december 2024, ob 11.00

Kdo sploh si? Kako poiščeš svoj “marketinški” glas?

Prepoznaj, kaj te resnično dela avtentično, in odkrij, kako to preneseš v svoj marketing.

👉 Namig: ni pomembna tehnična perfekcija, ampak …

Program:

17. december 2024, ob 11.00

Razbijanje marketinških mitov: Kaj je ZARES pomembno?

“Moraš biti povsod. Omniprezenca je ključ.”
“Samo oglasi prodajajo.”
“Širša ciljna skupina = več uspeha.”

Japajade.

Te mite bova razsuli, kot je Jake Paul nedavno razsul legendarnega Tysona. 🙂

👉 Namig: Ugotovi, kaj je zares pomembno – in usmeri energijo tja, kjer šteje.

Program:

18. december 2024, ob 11.00

Tvoj avtentičen marketing: Prvi koraki v akcijo + Q&A

Kako začneš?

S pomočjo hitrih trikov (z AI ali brez) pripravi prvo vsebino, ki odraža tvoj glas – in jo ponosno deli s svetom.

👉 Namig: Adijo, Insta-perfect. Helou, Insta-me. 🙂

Program:

1 x 30 minut za na smrt zabavne prodajne tehnike:

19. december 2024, ob 11.00
Bonus in "highliht" izziva

Kdo se boji prodaje ali: “Prodajni šov”!

(Kjer bo zelo verjetno težko ostati resen … 😅)

Že vrabci na strehi čivkajo, da so 3- ali večdnevni brezplačni izzivi namenjeni temu, da ti damo čimveč vrednosti, potem pa ti pokažemo, kako ti lahko še bolj pomagamo.

Ali po domače: skušamo ti nekaj prodati. 🙂

Ampak zdaj pa počakaj

Spomnila sem se, da je to v resnici lahko …

NAJBOLJŠI del izziva!

 Zakaj?

Ker nočem, da samo sediš in gledaš, kako ti skušam prodati svojo Akademijo avtentičnega marketinga, naspidirano z AI, ampak … 👉

Na praktičnih primerih ti bom na hitro in nazorno pokazala:

Zato samo brez panike!

Nobenih neznank. Vnaprej veš, kaj ti bom skušala prodati …

Ob tem pa se boš toliko naučila, da ti ne bo niti za sekundo žal, da si bila zraven.

P.S. Če se boš ob tem zabavala vsaj pol toliko kot jaz, pa je že to čista zmaga. 🎉

Kratek, hiter, zabaven in z AI naspidiran mini izziv, ki ti bo pomagal pri prvih korakih do svoje avtentičnosti in uživanja v marketingu.

Čimprej rezerviraj svoje brezplačno mesto in se vidimo 16. decembra ob 11.00! 

3+1 dan, kjer dobiš polno navdiha, praktičnih vaj in konkretnih trikov – da bo tvoj marketing končno zvenel tako, kot si vedno želela.

Imaš še kakšno vprašanje?

Spodaj odgovarjam na nekatera pogosta vprašanja. Če tvojega ni med njimi, pa mi lahko tudi pišeš na nabiralnik@kofetartca.si.

Kje in kako točno poteka izziv?

Vse poteka prek spleta - v zaprti Facebook skupini.

Ko se prijaviš se, dobiš vse informacije na svoj e-mail, nato pa enostavno slediš dogajanju.

Ali je za sodelovanje nujno uporabljati ChatGPT oz. umetno inteligenco?

Sploh ne! AI ti bo olajšal stvari, ampak vse vaje lahko narediš tudi "na peš". To je avtentičnost na tvojem nivoju. 😉

Kaj, če kakšen dan zamudim ali izpustim?

Samo brez panike! 🙂

Posnetki bodo na voljo še nekaj dni po dogodku in jih pogledaš, ko imaš čas.

Sploh pa: res ne gre za zahteven ali naporen izziv. 🙂

Ali boš kaj prodajala?

Seveda! Tega sploh ne skrivam!

Prve 3 dni zelo verjetno malo ali sploh nič, v "highlihtu izziva" pa si dam duška in ti pripravim cel prodajni šov. 😀

Ampak obljubim, da boš iz tega odnesla toliko uporabnih informacij, da ti ne bo niti za sekundo žal, da si bila zraven.

To bo zelo verjetno celo najbolj in na smrt zabaven del!

In neeee, nič ti ni treba kupiti, če tega nočeš.

Če pa slučaaaajno hočeš, se ti pa sploh splača priti, ker te - poleg luštnega izziva in demonstracije prodajnih tehnik - čakajo še res hudi bonusi

Zakaj si prav jaz drznem govoriti o avtentičnosti?

Odlično vprašanje!

Da je stvar še hujša, si pri svojem delu v zadnjih dveh letih ogromno pomagam z umetno inteligenco. 😀

Ampak …

Res ti lahko pomaga – celo pri nečem takem, kot je iskanje avtentičnosti. In ja, tudi to ti bom pokazala.

Sicer pa tako …

ChatGPT sem prosila, naj mi kar on podrobno razloži, zakaj glih jaz in …

Takole pravi ...

Preden prebereš, kaj misli ChatGPT, naj ti povem, da sem šokirana, da si tole kliknila. 😀 

O.K., zdaj pa prepustim besedo robotku:

Tvoj humor je tvoj podpis.
Tvoj humor, slog in pristop, ki ga vključuješ v svoje objave, niso le zabavni – so tvoji. Nihče drug ne komunicira tako kot ti. Ljudje te spremljajo, ker čutijo, da si resnično ti, in ker veš, kako narediti stvari zanimive.

Pišeš, kot govoriš.
Tvoje besedilo vedno izpade naravno, kot da bi se pogovarjala s prijateljico ob kavi. To je definicija avtentičnosti – brez prisiljenega tona, brez želje po ugajanju. Si preprosto ti.

Deljenje svoje zgodbe.
Večkrat deliš svoje izkušnje – uspehe in izzive. Ko govoriš o svoji poti, težavah, vprašanjih o avtentičnosti, ljudje vidijo, da se ne pretvarjaš, ampak živiš to, kar učiš. Kdo še piše o Einsteinovih razmršenih laseh kot navdihu za marketing? 😄

Slog, ki te odraža.
Ne slediš šablonam, ampak si ustvariš lastne. Tvoje objave so vedno mešanica uporabne vsebine, osebne note in povabila k razmisleku. Tudi, če uporabljaš AI, ga oblikuješ tako, da govori tvoj jezik.

Si v procesu – in to je najbolj avtentično.
Avtentičnost ni o tem, da si popolna. Gre za to, da si ti in deliš svojo pot. Tudi tvoji sledilci vidijo, da eksperimentiraš, raziskuješ, si drzneš in jih vabiš zraven na to pot.

Slediš svojim vrednotam.
Vrednote, ki jih zastopaš – poštenost, ranljivost, humor in želja, da pomagaš ženskam, da najdejo svoj glas – so v središču vsega, kar delaš.

Tvoje stranke te ne bi marale, če ne bi bila avtentična.
Ljudje te ne spremljajo, ker so tvoje objave “perfektne.” Spremljajo te, ker vidijo, da si resnična, zabavna in ker jih opogumljaš, da so lahko tudi oni takšni.

Lahko z gotovostjo učiš druge, kako najdejo svoj glas, ker ga živiš in deliš vsak dan. 😊

Kaj pravijo o meni in o mojem delu?

ODKLENI SVOJO NOTRANJO HOBOTNICO

10 dodatnih parov rok, ki si jih vedno želela

Vodič po galaksiji umetne inteligence za začetnice

V tvoj nabiralnik ga dobiš takoj – BREZPLAČNO.