Pred dvema letoma me je povsem minilo veselje do marketinga.
Dovolj sem imela 16- in večurnih delovnikov, dovolj neprespanih noči in dovolj vikendov, med katerimi sem večinoma delala.
Možgani so delali le še na tolikšni kapaciteti, da so bili sposobni sprejeti odločitev, da bo še najbolje, če za preživljanje vsaj začasno počnem kaj fizičnega.
Pa sem skočila v AirBnB.
Najprej sem porabila 2 meseca, da sem sploh pripravila stanovanje za oddajo turistom, nato pa …
Postala čistilka. 😀
Lahko si predstavljaš, kako to izgleda: malo komunikacije s turisti, večinoma pa …
“Fata mode: on!”
Tako sem nek dopoldan spet “zakurblala” sesalec.
Kot ponavadi sem v ušesih imela slušalke – verjetno sem poslušala kakšno “nažiganje” ali kakšen tečaj, da mi ne zakrnijo možgani.
Naenkrat je Youtube posnetek prekinil oglas.
Na uho se mi je pričel dreti znan ameriški marketer Billy Gene: “Will artificial intelligence put marketers out of business?”
“Čaki, kaj se toti dere?”
Ugasnila sem sesalec, sedla in napela ušesa.
“Absolutelly it will!” je nadaljeval …
“Unless you’re prepared.”
Oglaševal je svoj najnovejši tečaj “A.I. Crash Course for Marketers” in imel je mojo 100 % pozornost.
Seveda bi morala nadaljevati s sesanjem, a me je oglas tako pritegnil, da sem preprosto morala izvedeti več.
Preprosto morala pa sem skočiti tudi v njegov tečaj.
Odtlej med čiščenjem nisem več poslušala glasbe, ampak Billyja …
… in nato še kakšnih 50+ drugih tečajev, masterclassov in akademij o umetni inteligenci.
Ob večerih pa sem “chatala” – in to toliko, da so mi doma rekli, da ..
Imam afero.
S ChatGPT-jem. 🙂
Afere ponavadi ljudje začnejo, da v svoj rutinski in dolgočasen svet prinesejo nekaj barv in svežine.
Točno to se je zgodilo meni.
Vsakič sem komaj čakala, da zaključim s pripravo stanovanja in se zapodim v svet umetne inteligence.
Po nekaj mesecih učenja in eksperimentiranja sem iz čistega navdušenja in zabave napisala knjigo, ki je razlog, da sva danes takole na vezi.
Vodič po galaksiji umetne inteligence za začetnice je bila čisto prva stvar, ki sem jo napisala v svojem “brand spiritu”.
Tega, kar se je zgodilo potem, res nisem pričakovala.
Nisem pričakovala, da si bo knjigo preneslo več kot 1500 ljudi.
Nisem pričakovala, da bo sploh kdo kupil moj tečaj Master of Prompts.
Sploh zato, ker me dotlej živ krst ni poznal.
Nisem pričakovala tako izjemnih odzivov.
In nisem pričakovala, da se bom ponovno zaljubila v marketing.
A to je bil šele začetek.
Ko so me ljudje začeli opažati, mi pisati in prositi za nasvete, kako naj pišejo in kako naj z AI dobijo še boljše rezultate, sploh pa takrat, ko sem s kom pričela sodelovati, sem videla, da …
Večini manjka nekaj ključnega.
Manjka jim to, kar sem sama našla, še preden sem skočila v galaksijo umetne inteligence.
Verjetno se strinjaš z mano, da si večina podjetnic in podjetnikov želi 2 stvari:
- več prodaje in
-
- večjo prepoznavnost.
- Pa več prostega časa, potovanj [vstavi po svoje]. 😉
Ampak kako prideš do tega?
Kaj je tisto ključno, kar manjka večini?
Ugotovila sem, da je to močan in jasnen brand glas.
Točno to bo tudi tebe ločilo od konkurence in točno to te bo naredilo bolj prepoznavno.
Potem se zgodi magija …
- Ko komuniciraš jasno in konsistentno, s tem gradiš zaupanje.
- Ker ljudje cenijo pristnost, raje kupujejo od nekoga, ki je avtentičen.
- Stranke, ki se poistovetijo s tvojim brandom, bodo bolj zveste in se bodo vračale po tvoje izdelke ali storitve (zvestoba pomeni dolgoročne odnose in stalne prihodke).
In ja …
Ko imaš jasno definiran brand glas, lahko bolj učinkovito uporabljaš AI orodja.
Ne vem, če že delaš s ChatGPT-jem, ampak ena od njegovih krasnih odlik je ta, da zmore posnemati ton in slog.
Lahko piše skladno s tvojimi vrednotami, tvojim arhetipom, arhetipom tvoje idealne stranke …
Točno zato sem tudi ustvarila tečaj Smells Like Brand Spirit.
Da ti pomagam najti tvoj avtentičen glas in ga potem na vse možne načine uporabiti v svetu umetne inteligence.
Za tečaj sem na primer sestavila priročne vprašalnike, ki jih najprej izpolniš sama.
Ker pa sem ob testni vožnji v Marketinški šoli Katje Breznik videla, da je nekaterim potem težko vse skupaj povzeti in povezati, sem napisala “prompte” oz. navodila, ki jih vstaviš v ChatGPT.
Analizirajo tvoje odgovore in iz njih izluščijo bistvo tvojega branda.
Precej kul – in upam si trditi, da tako hitro še nikoli doslej ni bilo možno priti do svojega “brand glasu”.
Morda je tvoj glas že jasen in prepoznaven – odlično!
Samo teraj dalje!
Če pa ni, ga lahko poiščeš na različne načine.
Veliko pišeš, samoraziskuješ, poiščeš mentorico ali pa se udeležiš katerega od tečajev o brandingu, ki jih na spletu najdeš cel kup.
Jaz seveda navijam, da prideš v Smells Like Brand Spirit.
In imaš kar nekaj dobrih razlogov:
- Najdeš svoj glas: tečaj ti pomaga odkriti tvoj edinstven brand glas, ki bo izstopal v morju konkurence.
- Izboljšaš prepoznavnost: z jasnim in konsistentnim glasom bo tvoj brand postal bolj prepoznaven in privlačen za tvojo ciljno skupino.
- Več prodaš: ko bo tvoj brand glas dosleden in avtentičen, boš zgradila zaupanje pri svojih strankah, kar bo pripomoglo k večji prodaji.
- Dobiš pospešek z AI orodji: naučila se boš, kako uporabiti umetno inteligenco za ustvarjanje in optimizacijo vsebin, ki bodo še bolj učinkovite in privlačne.
Pa še to …
Če poguglaš in malo raziščeš, kakšne so cene tečajev brandinga, je cena, ki jo trenutno plačaš za Smells Like Brand Spirit, smešno nizka.
Čisto pred kratkim sem na primer v svoj inbox dobila možnost za nakup enega od ponudnikov branding tečajev – po znižani ceni stane skoraj tisočaka, kar se mi zdi povsem fer.
Zakaj sem se sama odločila za tako nizko ceno, izveš tukaj.
Zadnjo besedo pa danes prepuščam udeleženkam tečaja in ”testne vožnje” Smells Like Brand Spirit: